neděle 18. října 2015

Nálety do obchodů #4 podzimní kolekce

Letos jsem svůj podzimní šatník moc nerozšířila ale to, co jsem si pořídila naprosto zbožňuji.

C&A má letos v nabídce velmi pěkné, kvalitní, příjemné a levné svetry.
Světle, takový zastřeně růžový stále okolo 350,--
Velmi ráda ho kombinuji s tímto už starším náhrdelníkem z Tally.

řetízek z Aliexpressu , za nějakých 20,-- , kvalita velmi dobrá. Více v článku o nákupech s Ali, na který čekám, až mi přijdou další věci ale zatím se vším, co přišlo spokojenost

Zelený okolo 250,--
kratší a oversize
 řetízek taktéž Aliexpress

Dalším mým úlovkem je koženková bunda z Pimkie, kterou mi pomohla vybrat kamarádka, za což ji miluju, jelikož krásně sedí a stála 700,--, já sama bych si jí totiž nevyzkoušela.

Na tuhle boží šálu z H&Mka jsem pyšná.
299 ,--

Poslední z oblečení je tento cardigan taktéž z C&A, za cca 250,--

Nyní se přesouvám k beauty produktům

jako první tu mám Gosh primer plus, na jehož celou recenzi se podívejte zde .

Jako další věcičku tu mám pudr od Dermacolu, do kterého jsem se zamilovala na první pohled.
I na ten druhý, krásně zmatňuje a dělá krásnou jemnou pleť bez pórů a vrásek! Kam se na něj hrabou moje předešlé pudry od Rimmelu, NYC, Catrice nebo Maybelline, nechápu jak jsem ho mohla tak dlouho opomíjet. 
99,-- (věčně ve slevách za 65,--)
 
Štětec a Ali, který jsem ještě nevyzkoušela ale na omak, to nebude na rozdíl od šperků žádej hit. Ale uvidíme, jak mi to s ním půjde, měl by být na stíny.
25,--
 
Dále tu mám dáreček od mé kamarádky, parfémované tělové mléko od Avonu. Jako ta vůně je božská ale nesmíte to přehnat. Voní opravdu skoro totožně jako vůně Luck for her, což je i záměr.

Velmi nápadná podoba s Gimme brow mi pravdu nevadí, tento gel na obočí od Essence je velmi dobrý, až na ten kartáček, který je příliš velký.
79,--

Tuhle řasenku od Maybelline jsem musela vyzkoušet. A musím potvrdit, chvála na ní je oprávněná. Řasenka krásně prodlouží i zhustí řasy, dodá jim krásně umělý efekt. Jediné její minus je odličování, které nejde moc dobře a také to, že díky zvláštnímu tvaru kartáčku chvilku trvá, než se s řasenkou naučíte pracovat ale když to zvládnete, budete s ní velmi spokojení, vlastně stejně jako s ostatními řasenkami od Maybelline, oni je prostě umí.
Ve slevě za 139,--
 
 
Tak to je pro dnešek vše, více nákupů bude pak ve článku nákupy z Aliexpress, což jsem již zmiňovala výše.
Doufám, že jsem Vás dnešními nákupy alespoň trochu líbili na navnadily nebo inspiroval Vás.


Žádné komentáře:

Okomentovat