pátek 27. listopadu 2015

Fitness cookies

Už i já jsem vyzkoušela jeden z receptů na fitness cookies.
Proč až teď?
Protože jsem byla k těmto sušenkám velmi skeptická, co se týče chuti a mohu Vám potvrdit, že to vůbec nebylo na místě. Sušenky jsou opravu výborné.

 

Skvělý způsob, jak si zdravě, lehce a levně osladit život.


Pokud jsem to tomto receptu slyšeli a byli stejně skeptičtí jako já, zkuste ho. Stejně tak, pokud jste o něm nikdy neslyšeli.

Co budeme potřebovat?
  • rozmixované ovesné vločky
  • banány
  • med
a něco na ozdobení a dodání chuti jako například
  • mandle
  • oříšky
  • hořkou čokoládu
  • sušené brusinky atd.

Jak na to?

do mixeru si dáme ovesná vločky cca půlku pytlíku nebo-li dva menší hrníčky. Záleží na Vás, kolik vloček zvolíte. To vše rozmixujeme na hrubo.
Ovšem podle množství vloček se odvíjí počet banánů a to buď jeden nebo dva tak, aby Vám vznikla kaše jako je na obrázku.

Pokud jsou Vaše banány hodně měkké a zralé nemusíte přidávat med, pokud jsou to méně zralé banány přidejte lžičku medu, cookies budou poté sladší.
Banány nakrájíme na kolečka, přidáme k ovesným vločkám a popřípadě medu. To vše ještě jednou rozmixujeme, opět viz. obrázek.

Na plech si dáme pečící papír a na něj začneme dávat naše těsto, které ještě dozdobíme podle chuti.
Pečeme 10 minu v předehřáté troubě na 180 stupňů.


Sušenky budou vždy takové gumové - nikdy úplně neztvrdnou, nebudou křupavé.
Nejlepší jsou v den upečení a den poté.

Zkuste je a uvidíte, že Vám zachutnají.


Žádné komentáře:

Okomentovat