neděle 8. listopadu 2015

Nákupy z AliExpressu

Kamarádky i kamarádi již dlouho nakupují na AliExpressu ale já jsem se ho kvůli platbě, dodání a všemu možnému rozhodla vyzkoušet až teď a rozhodně toho nelituji.

Vše, co mi prozatím přišlo je ve velmi dobré kvalitě a vypadá jako na obrázku, s cenou jsem také spokojená.
Až na jednu věcičku, která je opravdu hrozná ale k té se dostanu časem.

Rychle k tomu, jak Ali funguje:
najdete na něm vše od kosmetiky přes hračky až po elektroniku, tu bych tam ale raději nekupovala na oblečení, módní doplňky, stíny, obaly na mobily, hračky, dekorace atd. je Ali skvělá stránka ale ty dražší věci bych řekla se na něm nakupovat je riskantní.
Takže pro holky s nákupní mánií skvělá věc a k tomu levná. Já osobně nakupuji převážně věci do pár dolarů s free shppingem.
Ty pak dojdou do pár týdnů, pečlivě zabalené a nepoškozené.

No a pokud si nejste jistí, zda věc objednat u každé je její hodnocení od ostatní nakupujících uživatelů.
Z toho vyplývá, že si musíte založit účet nebo nakupovat od někoho, kdo ho má.

Nyní k věcem, které jsem si objednala a už přišly.

Modrá asymetrická sukně, z příjemného lehkého materiálu vypadá na postavě stejně jako na obrázku, hezky sedne i vypadá. Já jsem s ní spokojená.
odkaz

Druhou sukní je tato černá, dlouhá sukně s rozparkem. Sedí mi mnohem lépe než ta předešlá, je i z lepšího, příjemnějšího i pevnějšího materiálu.
Jsem velmi ráda, že jsem si ji objednala, krásně sedí a cítíte se v ní sexy. Všem doporučuji!
odkaz
Od jednoho kousky je tam vždy několik nabídek.

Dále jsem si pořídila takové psaníčko, "party kabelu". Která je sice menší ale mně naprosto skvěle vyhovuje. Je kvalitní, z hezkého materiálu akorát vhodná do baru či maturák.
odkaz
Já vlastním tu černou bez ramínka.
 
Teď je na řadě právě věc, se kterou nejsem absolutně spokojená. Jedná se o blendící štětec na oční stíny. Štětiny jsou hrubé, tvrdé a nepoddajné. K tomu je celý kartáček moc velký a na víčku nepříjemný.
odkaz


Na řadu přichází moje absolutně nejoblíbenější a nejčastěji objednávané věci.
Ano je to bižuterie.

Všechny odkazy sem dávat nebudu jelikož já si vybírám takovým stylem, že si do vyhledávače napíšu to, na co mám zrovna náladu ať už jsou to řetízky, náušnice nebo prstýnky a projedu tak cca 5 stránek a vyberu si to, co mě nejvíce osloví.

Zatím to byly tyto kousky.

Velm kvalitní prstýnek s jelením parožím, což mi přijde dost originální.


Zlatý tento prstýnek, odkaz  jsem byla už schopna ztratit, což mě celkem mrzí.

Dva řetízky, které jste na mém blogu viděli a to zde .
Jsou kvalitní a na krku vypadají velmi dobře. Právě s řetízky tohoto typu se na Ali roztrhl pytel, takže si myslím, že si vybere každý.

Nejen já jsem se naprosto zamilovala do 10ks umělých řas, které na očích vypadají mega přirozeně a jsou mega levný.
odkaz

Nakonec jsem si pořídila ještě tyto dvoje náušnice, ze kterých jsem na vážkách a kdyby nebyly tak levné, niky si je nekoupím, takže vlastně dvě věci, které jsem si na Ali kupila bych vrátila. Ale tyhle náušnice jsou snesitelnější než předešlý štětec.


To je zatím vše, co jsem si objednala ale věřte, že to nejsou zdaleka poslední věci. Již teď mám vybrané další náušnice, náhrdelník, ty stejné řasy atd. dokonce i moje sestřenka této stránce podlehla. Takže objednáváme dál.



Žádné komentáře:

Okomentovat