sobota 28. listopadu 2015

Večerní rituály /podzimní kolekce

Jeden z důvodů, proč nemám ráda podzim je to, že se začíná stmívat okolo páté hodiny a vy jste již v tu dobu ospalí a vyčerpaní, skvělé.


Nikomu se v tu chvíli nechce nic dělat ale i tak tu pro Vás mám večerní rituály, které se vyplatí dodržet.

Prvním rituálem, který dodržuji je cvičení, alespoň ob den.
Cvičení by mělo být rituálem v každém ročním období protože v létě si snažíme udržet postavu, na podzim hubneme do plesových šatů, v zimě odbouráváme tuky nahromaděné před Vánoce, protože cukroví je cukroví a na jaře hubneme do plavek. Není to tak?

Dalším rituálem je organizace, nebo-li připravte si věci do práce, školy, svačinu, oblečení na další den již večer. Ráno pak nebude tak hektické.

Samozřejmostí každého večera je koupel, čištění zubů atd. Velmi vhodné je také prohřát svůj obličej a dopřát mu peeling.

Scruby od Lushe jsou dokonalost sama a já to mohu jen potvrdit.
odkaz


Momentálně používám na obličej tento peeling od Garnieru, hezky čistí obličej ale zázrak to není.
Freeman dělá i peelingy, tento jsem též vyzkoušela ale v jeho menší verzi a musím říct, že mi vyhovuje lépe jak předešlí od Garnier.
Nakonec tu budu opět vyzdvihávat až do nebes toto peelingové mýdlo od Manufaktury a jo pro mastnou pleť, pupínky a černé tečky je opravdu super já ho miluju, fakt.
Nakonec si pleť nakrémovat je také vhodná věc, ale já jí dělám nerada.
Co dál patří k podzimu a hlavě k podzimním večerům? Ano jsou to svíčky.
Osobně zbožňuji Yankee Candles a jsem velmi ráda, že jsou k dostání i v Globusu.
A jo, jsou velmi drahé, proto si teď už kupuji pouze vosky. Levnější, varianta, která se dá snadno obměnit a proto Vám nikdy nezevšední.
odkaz

Večer je také ten nejlepší čas nalakovat si nehty ale dejte si pozor, ať vám zaschnou, než se vydáte do říše spánku. To potom ráno není hezké, spíš to nasere.

Víte co se říká, lidé kteří čtou jsou úspěšnější, na tom něco bude.

Studená sklenice vody, pár loků před spánkem Vás krásně zhydratuje a pomůže ke klidnějšímu spánku, alespoň já to tak mám.

Co by mělo být na Vašem nočním stolku?

Sklenice vody
Mobil s nařízeným budíkem, nějako pěnou písničkou
Gumička na vlasy, alespoň u nás kudrnatých. Přes noc vlasy do vysokého culíku pomáhají udržet naše kudrny hezčí.
Balzám na rty, před spánek si na rty namažte pořádnou vrstvu balzámu a ráno budou Vaše rty krásně hebké.
Krém na ruce, tohle je rituál, který se snažím vštípit. Namazat si před spaním ruce a lokty hutným krémem na ruce.
A za druhé krém na nohy, pro mně k podzimu patří namazat si před spaním i nohy a pak spát v chlupatých ponožkách :3.

To byl již poslední rituál, jaké máte vy?

1 komentář:

  1. Top 5 Free Tools To Get The Best Keywords For Your Site
    http://trickzbucket.blogspot.com/2015/11/top-5-free-tools-to-get-best-keywords-for-your-site.html

    OdpovědětVymazat