sobota 5. prosince 2015

Curly hair haircare

Nikdy nevím, jak začínat články...dost smutné.

Takže dnes začnu mým osobním zážitkem z druhého stupně základní školy. Dřív jsem nebyla kudrnatá, jako malá holčička jsem měla krásné pevné rovné vlasy, to se ale spolu s věkem změnilo od začátku základní školy se mi začaly vlasy vlnit, nebylo to nic extrémního ale od druhého stupně to začalo.
Ostatní se mi posmívali, že jsem jako ovce atd. Což vedlo k tomu, že od šesté třídy jsem si pravidelně každý den žehlila vlasy (trvalo to 4 roky).
Čímž se dostávám k prvnímu bodu mého dnešního článku
Nikdy si nežehlete svoje kudrnaté vlasy, akorát si je zničíte a budete velmi litovat.

Mějte svoje vlasy rádi, buďte na ně pyšní a dávejte je ostatním na odiv.
Hezčí vlasy než kudrny totiž neznám, ještě teď se proklínám, proč jsem si to neuvědomila dřív a snažila se zapadnout díky žehličce.

Jak tedy mít krásné kudrnaté vlasy?

1.  Vlasy si češte tímto hřebenem.
A po umytí to vyzkoušejte tzv. proti srsti, směrem nahoru, pro dodání objemu,
2. Pro pevnější a lesklejší vlasy si masku nebo kondicionér, podle toho, co preferujete, smyjte studenou vodou.

3.  Vlasy nechávejte volně uschnout a nechoďte spát s mokrýma. Pokud nutně musíte použít fén, zvolte ten s difuzérem.

4.  Hydratace/masky a olejíčky alespoň 1 týdně.

5.  Spěte na saténovém polštáři.

6. Na noc si dělejte neutažený culík, co nejvýše to jde.

7.  Šamponu méně, hlavě ke kořínkům. Kondicionér dávejte na konečky.

8.  Místo z ručníku si dělejte turban z bavlněného trička. Vlasy nedřete.
9. Rozhodně si nesahejte, neupravujte, neuhlazujte, neprohrabávejte mokré vlasy!!

10.  Nečesejte se.
Pro úpravu vlasů zkuste použít vodu tak, že si namočíte studenou vodou ruce a od ucha ze spodu nahoru si vlasy tlačte směrem nahoru. To samé udělejte zvenku. Můžete je i trochu uhladiti.

11. Stylingové prostředky používejte minimálně.

12. Pravidelně si vlasy střihejte. Pokud nejste aforameričanka, pomatujte, že čím kratší vlasy jsou, tím vypadají lépe. Já preferuji délku na klíční kosti či na ramena, všechny stejně dlouhé. Díky tomu vypadají vlasy hustěji.

13.  Jezte zdravěji, pijte více. Můžete zkusit i vitamíny v kapslích nebo rybí tuk.

Jaké produkty?

Já používám řadu Elseve firbralogy od L´oreal Paris a jsem naprosto spokojená. Dodává objem, což je u nás kudrnáčů důležité, dále krásně voní. Vlasy jsou po této řadě hebké a zároveň drží svůj tvar.
Seženete za dobrou cenu v každé drogérii, takže se vyplatí vyzkoušet. Především na šampon a masku nedám dopustit, dále i na sérum.
A na druhou stranu nejhorší mi přijde kondicionér.

Z té dražší skupiny produktů bych doporučila také od L´oreal Paris tento šampon a masku.
Jsou ještě na o něco vyšší úrovni než ty drogérkové.
Seženete zde

Teď z druhého soudku, vyhněte se přípravkům Bad head by TIGI. Nestojí za to, bohužel. Pokud máte rovné vlasy tak ano ale jinak ne, ne. Dále se vyhněte přírodní kosmetice, ta sice vlasy vyživuje( i když nevím) atd. je sice fajn ale vlasy po ní nejsou hezké.

To je pro dnešek vše a nezapomeňte kudrnaté vlasy jsou nejhezčí vlasy.



Žádné komentáře:

Okomentovat