sobota 5. prosince 2015

Mini recenze Filmogelu na pupínky

Pupínky nejsou nic hrozného, pokud se Vám jich na těle sem tam pár vyklube není to konec světa. Ale když máte pořád dokola na obličeji 20 pupínků, začnete se svou pletí ztrácet trpělivost. Tedy alespoň já to tak mám.

Jelikož jsem si již dlouho nepořídila mého Válečníka od Lushe a uplynulý měsíc pro mně byl dost hektický a plný nezdravého jídla. Objevilo se mi na obličeji opravdu hodně těchto nepříjemných kamarádíčků.
Dokonce i mamka mi už říkala, co to mám na obličeji, že je to hrozný.
Asi se na mě už nemohla dívat a tak právě ona zašla do lékárny a přinesla mi odtud tuhle celkem zázračnou tyčinku.

Filmogel Urgo proti pupínkům


Nejdříve jsem si říkala no super vyhozený peníze za další "zázračnou" lékarnicí doporučenou mastičkou na beďary, po který se mi jich udělá akorát tak víc.

Ale po pár dnech používání jsem zjistila, že to není pravda.
Tyčinka opravdu něco dělá.

Jak jste si už jistě všimli, jedná se takovou tyčinku, která připomíná cvakací propisku.
Aby jste dostali gel ven, musíte na konci zatočit.


Gel vyteče gumovým dávakovačem, tím ho krouživými pohyby naneste na poškozené místo.
Parfemace je trošku silnější, připomínající tea tree, pepermitn, doktora, dezinfekci, čistotu prostě něco takového.
Pupínky jsem si já osobně natírala ve všední dny po koupeli, kdy jsem si pak další den ráno důkladně omyla obličej studenou vodu, jelikož gel po zaschnutí na pleti zůstává a vytváří jemný povlak, který vypadá jako sloupaná kůže.
O víkendu nebo v dny, kdy jsem byla doma jsem Filmogel Spot Boutons používala přibližně třikrát denně, kdy jsem pak zaznamenal opravdu znatelný rozdíl.
Celou tyčinku jsem poté vypotřebovala do tří týdnů.

Sežene v lékárnách okolo 200-300 korun. Takž pokud Vás trápí akné dejme tomu středí intenzity, vyzkoušejte tohle pero na pupínky, můžete tím jen získat.
odkaz

Žádné komentáře:

Okomentovat