čtvrtek 10. prosince 2015

Nálety do obchodů #5

Měsíc s měsícem se sešel a mně se tu opět nakupilo pár věcí.
aneb jsou tu další nálety do obchodů, tentokrát za listopad.
Samozřejmě jsem se neudržela a zase nakupovala z Aliexpressu ale i ze Zootu nebo v obyčejných kamenných obchodech. Ehm.. především v mém oblíbeném H&M ku.

Dále jsem nakupovala dárky k Vánocům, které ještě nemám všechny a nechci je tu ukazovat, přeci jen jsou to dárečky.
Okrajově zmíním zájezd ze Slevomatu, cukrovou bombu, o které bude článek (DIY), dále už jen typické dárečky pro babičky, dědy a kamarádky jako například máselník, balzámky, náušnice, rtěnky, stíny, laky na nehty atd.

A teď už šup, šup k ostatním nákupům

Začnu tím nejlevnějším, což je
Aliexpress odkaz

Jako první tu mám tento náhrdelník z kamínků ve tvaru květin. Stál cca 40 korun možná ani ne, na Aliexpressu je pořád vše ve slevách a k tomu je free shipping, což je naprostý ráj pro nákupní maniaky bez peněz, jako jsem já.
Doplněk je kvalitní, bytelný, prostě naprosto stejné kvality jako např. bižu z Tally ale na naprosto jiné cenové relaci.
Všem doporučuji nakoupit si bižuterii z Aliexpressu ale musíte brát ohled na to, že trvá, než věci přijdou vždy je to min. dva týdny.
Další bižu, kterou jsem si zde objednala a opět k ní nemohu říct půl slova jsou tyhle kvalitní náušnice.

K ne tak šťastné objednávce patřily tyto dva penálky/kosmetické taštičky. S kvalitou i cenu jsem více než spokojená, jen rozměry neodpovídaly, což je velká škoda. Ale i tak pro ně najdu uplatnění, takže žádný stres.

Od  doplňků a taštiček se přesunu k oblečení respektive k bralettu, který jsem si pořídila na maturitní plesy a na párty k dlouhé sukni.
Zase s kvalitou i střihem jsem naprosto spokojená, jen mi byl o trochu větší ale lehce se to zatáhlo, takže za 80 korun největší spokojenost.
Nahoře nové rifle s vysokým pasem a bralett, sukně z Ali a bralet. Dole overal z HM
Z internetu se přesunu do kamenného Hmka, kde jsem si pořídila overal na maturáky, opět.
Nevěřila jsem, že mi padne ale je to tak.
Vy co jste malý, nemáte vosí pas a neúspěšně sháníte něco elegantního ale zároveň sexy na letošní plesy, stavte s v HM a vyzkoušejte toto.!
Cena 899,-- mám za to.

V mém milovaném HM, který mě nikdy nezklame jsem si dále pořídila tyto dvoje rifle.
První s vysokým pasem, druhé s o něco nižším. Dohromady mě vyšly na nějakých 800,-- , což beru za velmi dobrý kauf.


Jelikož začalo přituhovat, rozhodla jsem se si pořídit i nový kabátek a to ze ZOOTu, odkaz byl jsem maximálně spokojena, jelikož jsem si objednala asi 4 kabáty, ve výdejně jsem si je vyzkoušela a odnesla si ten nejlepší. Samozřejmě pokud by mi nesedl ani jeden, nemusela bych si brát žádný.
Jsem milovníkem sladkých, kořeněných, těžkých vůní. A poté vůní jídel a jim podobným například skořice, karamel, vanilka, kokos, bambucké máslo, čokoláda... prostě awww.
V Rossmannu jsem zavítala jen omylem ke stojanům se sprcháčema no a co tam nevidím, čokoládový sprchový gel Palmolive ve slevě za 39,--. Přivoním k němu a vůně mě naprosto nadchla tento sprcháč voní jako čokoládové těsto na muffiny, prostě naprostá závislost a k tomu dobře hydratuje. Omrkněte ho.
Nakonec, nebyl by to kvalitně strávený měsíc, abych si nekoupila nový lak na nehty, nebo více.
Z leva: Rimmel 321 It´s the cherry on top je krásná temná červená
Rychle schnoucí béžový lak od Miss Sporty je mou dlouholetou stálicí.
Essence nail candies, skoro průhledný 3v1 lak se třpytem a zbarvením do modro-zelena jsem si koupila velmi spontánně, jelikož byl ve stojánku se slevami. Musím říct, že vypadá hezky, rychle schne ale znovu si ho nepořídím.
Poslední lak jsem si koupila v Maxi hitu, je to boží tmavě vínová barva, která rychle schne. Je dokonalá v tom, že z různých úhlů vypadá pokaždé jinak. Nejdřív se tvářím tmavě červeně, pak zase černě a v závěru je hnědá, což já velmi oblibuji.

xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat