neděle 13. prosince 2015

Smart beauty hacks

Dnes přináším článek smart beauty hacks, do češtiny mi to jaksi chytře přeložit nejde ale jsem si jistá, že každý ví o co jde.

Tyto tipy jsem osobně vyzkoušela a mohu Vám je doporučit.

1. Známe to snad všechny, vlastníme přehršel laků na nehty a pořád dokola si kupujeme nové a nové a nové...
ty staré které si šetříme, protože je máme rády nebo na ně jen zapomeneme nám zaschnou a když je chceme vytáhnout, jsou jako nudle.
Na tuto nepříjemnost tu mám řešení. Do laku přidejte pár kapek odlakovat, lak zavřete a protřepejte. No a můžete lakovat.
Stejným způsobem se dá opravit i bělítko na papír.
2. Další věc, která mezi kosmetikou zasychá je řasenka.
Také znáte, koupíte si řasenku ale v její půlce si pořídíte novou, protože prostě musíte zkoušet nové! K té odložené se vrátíte až po pár týdnech ne-li měsících a ona je vyschlá. Ne.. naprostá noční můra.
A jak tuto můru napravit? Stačí do ní dvakrát/třikrát kápnou kapky do očí a nebo zase okolo těch dvou kapek studené vody.
Řasenku zavřeme a "promícháme". Tadá hotovo.
3. Kupujete si make-up, krémy, korektory... v tubě? A štve Vás, když už z ní nic nejde vymáčknou ale stále víte, že tam něco je.
Tím pádem jsem přesně člověk pro Vás, stačí odstřihnout vršek a ani kapka nepřijde na zmar.
Toto se dá udělat s každým produktem stejného obalu, já si doma stříhám i džus.
Makue-up po použití zasponkujte/zakolíčkujte, aby Vám nevyschl. Poté se dá používat klidně i další měsíc, to mi věřte.
4. Dále tu mám něco málo o rtech, pokud chcete jemné a sexy rty před spaní si je namažte pořádnou vrstvou balzámu. Ráno budou pak plně připravené na rtěnku.

5. Aby rtěnka déle a lépe vydržela naneste první vrstvu, poté vezměte kapesníček a přes něj si dílo zapudrujte. Následuje další vrstva rtěnky.
Je to to samé jako rtěnka, optisknutí a opět rtěnka. Každému však vyhovuje něco jiného.
Mně například stačí balzám plus jedna vrstva rtěnky a vydrží mi té déle jak s nějakou konturkou a nebo optiskáváním ale jak říkám sto lidí, sto chutí.
6. No a pokud nechcete mít rtěnku na zubech =>
7. Pro mně nově objeveným beauty hackem je hilight a corector three.
Což je pomůcka pro konturování obličeje.
Vidíte to v tom trojka bronzeru vede od vršku čela, k lícním kostem až na spod dolní čelisti.
Trojka rozjasňovače ale ne toho třpytivého, spíš jen světlého makeu-upu vede od středu čela, pod očima až pod lícní kosti.
8. Hebké ruce nakrémovat před spaním, hebké nohy nakrémovat před spaním a hop do chlupatých ponožek, krásné lokty, nakrémovat před spaním.
Prosté že?

9. Rozbitý pudrový produkty jde opravit lehce jen díky papíru.
jakopravitrozbitýpudr

10. Při čištění zubů si kartáčkem přejďte i po rtech, které budou poté zbaveny odumřelých buněk a hebčí než kdy dříve.

11. Vlhčené dětské ubrousky mají spoustu použití.
Můžete je použít na odlíčení, na odstranění bílých skvrn od deodorantu!! nebo i jiných skvrn, na uhlazení vlasů atd.

12. Vazelína pomůže udržet Váš parfém to ale i krém.
Vyzkoušejte tyto beauty hacks a uvidíte, že je budete využívat dál.

xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat