pátek 25. prosince 2015

Vánoční kosemtický haul aneb Nové i staronové| prosinec

Doufám, že jste si se svými nejbližšími náležitě užili Štědrý večer a jste plně připraveni na dnešní nálož kosmetiky jak dekorativní, tak i pečující.

Vánoční kosmetický haul

Každý měsíc Vám budu přinášet nové i staronové kosmetické nákupy.
Tak jdeme na to, od stromečku rovnou k Vám.

Začnu pečující kosmetikou
mám tu balíček od Manufaktury, který jsem dostala od Ježíška a jsem za něj velmi ráda, protože obsahuje velmi kvalitní produkty.

Mé milované peelingové mýdlo meruňka s mandlovým olejem, o kterém jsem Vám básnila už v několika článcích nikdy nezklame.
Pokud máte suchou kůži, trápí Vás celulitida, podporujete české výrobce, přírodní kosmetiku, jste proti testování na zvířatech, hledáte kvalitní peeling a máte rádi meruňku či jiné ovocné vůně, je tohle to pravé ořechové pro Vás.     
V balíčku mě čekalo i druhé peelingové mýdlo tentokrát grepové. Je velmi jemné, takže já osobě ho za peeling ani nepovažuji.
Vůně je velmi silná ale nijak mi nevadí.
Mýdlo celkem vysušuje (při prvním použití, více povím později).
Od mýdel se přesuneme ke koupelovému oleji, nebo-li jak mi bylo řečeno koupelový sprchový olej s meruňkou a mandlovým olejem pro suchou pokožku.
Zní to velmi lákavě, tak uvidíme, jaké budou účinky. Po vyzkoušení Vás informuji, jinak parfemace je opět silnější, stejně jakou u všech produktů Manufaktury.
Další částí balíčku byl i krém, na stejné bázi jako předešlé věci pro suchou kůži, meruňka a mandle.
Posledním kouskem je grepový krém na ruce.
Dokonce i gumovou taštičku využiju
Satin base od Dermacolu je naprostou drogérkovou jedničkou.
Nyní je čas na péči o rty Carmex vs. Eos? I to se dozvíte v příštích dnech na mém blogu.
Na dokonale zhydratované rty patří co? Přeci červená rtěnka!!
Eva pure red od L´orealu a 01 Kate od Rimmelu jsou ty typy červených, které si každá z Vás zamiluje.
Rudé rty a kočičí oči, dokonalá kombinace. Mým dalším řasinkovým přírůstkem je Volume Million Lashes od L´oreal Paris.
Dalším produktem na oči je Colortatto, ano už i já, díky bohu.
Když nad tím tak přemýšlím rudé rty + řasenka + zlaté colortatoo je super líčení.
Kdo není maniak na laky na nehty ať se přihlásí, nikdo se nehlásí? Nečekaně.
Zleva: Rimmel London 870 ava-a-bit of Jade
           Rimmel London 321 it´s the cherry on top
           Essence the gel nial polish 52 amazed by you (velmi pěkná temná fialová)
           NYC gel gloss 401 west village apparel

Nakonec tu mám dvě vůně,
první je body spray od VS, Amber romance,
při prvním přičichnutí zaregistrujete hlavně vanilku ale nebojte, zas tak moc ne. Vůně je ideální pro lidi, jako jsem já nebo-li pro ty z nás, kteří milujeme těžší, sladší, dřevité vůně. Amber romance je na zimu jako dělaná.
To nejlepší na konec?
Za mne ano, Black Opium od YSL mě uchvátila již před několika měsíc a proto jsem hrozně šťastná, že jsem ji našla pod stromečkem.
Vůně je těžká, sladší a dřevitá, vydrží opravdu dlouho ale není to žádný bolehlav.
POZOR NÁVIKOVÉ!!!
Podrobnější recenzi Vám přinesu co nejdříve.
Krásný zbytek Vánočních svátků
xoxo


Žádné komentáře:

Okomentovat