neděle 10. ledna 2016

Nejlepší produkty roku 2015 / best of 2015 beauty

Dnes je tu první část článku to nejlepší z roku 2015, v tomto případě kosmetiky.
Bude to dlouhé povídání, tak pojďme rovnou na to.

Beauty a skin care
Paradox je to, že pro mně to nejlepší v oblasti péče přišlo až o Vánocích. Možná to mnohé překvapí ale českou kosmetiku Manufaktura jsem si velmi oblíbila již dávno díky tuhému peelingovému mýdlu. A právě o Vánocích jsem díky své mamince objevila další skvělý produkt, který mě donutil zapomenout na všechny ostatní koupelová mýdla, sprcháče, oleje, pěny, bomby, tělové kondicionéry, sprchová tělová mléka atd.
Tímto produktem je Manufaktura sprchový olej (meruňka a mandlový olej). Sice nemám ráda ovocné vůně ale díky tomu, co olej dělá na to zapomenu ba si je i oblíbím. Opravdu ho Vám všem i těm s velmi suchou pokožkou doporučuji. Olej je příjemný na pokožce, tvoří pěnu, hydratuje a vaše kůže je díky němu opravdu jemná a voňavá, k tomu vydrží hydratovaná a neloupe se.

Lush a jeho válečník je skvělá čistící maska, k tomu zabraňuje tvorbě akné a to co již máte léčí.

V oblasti krému na tělo pro mne tento rok opět zvítězila Bioderma. Prostě kvalita, značka a účinek v jednom. Doma používáme od Biodermy tělová mléka Athoderm, pro suchou pokožku, dále mléko po opalování, které božsky voní a také opalovací spreje. Na nic z toho si nestěžuji a vím, že tyto produkty vytáhnu i příští(vlastně už tento rok).

Nyní se přesunu ke kosmetice, protože jak víme, ta zajímá každého nejvíce

Báze pod makeup. Mojí stálicí je samozřejmě Dermacol Satin base. Ale někdy jsem zkusila si dát pouze obyčejný tělový krém viz. předchozí bod, od Biodermy a fungovalo to naprosto stejně.

Letos jako nejlepší makeup zvítězil Rimmel Lasting Finish Nude (ten v plastové tubě). Vydrží dlouhou, dobře kryje, je krásně krémový ale i tak vytváří krásný efekt. Nezalézá do vrásek a cena je okolo 200,--. Takže pokud sháníte nový makeup, můžete zkusit i tento.

Pudr
Osobně nechápu ty lidi, kteří si kupují pudry za 500 a výše, protože proč by? Nejlepší pudr je od Dermacolu s reliéfem krajky a nebo Smooth skin od NYC, ano je to ten levný v černém plastovém obalu.

Rozjasňovač
Od levné drogérkové sféry se přesunem do parfumérie aneb je čas na rozjašňovač.
Mnozí z Vás již určitě ví, že právě teď budu básnit o Mary-Lou rozjasňovači. Ta barva, textura, finish, obal, prostě všechno je naprosto dokonalé až na tu cenu. Ale proč si jednou nedopřát něco takového, když vydrží věky.

Tvářenka
Opět z dražší sféry tu mám tvářenku Nars Deep Throat, která je naprosto božská. Věřte, že každá z Vás potřebuje právě tuto barvu.

Bronzer
Mnohé to asi pobaví ale celý tento rok jsem místo bronzeru používala stín na obočí od Essence a hodlám v tom pokračovat nadále. Nemohou proti němu říct půl slova.
Přišel čas na obočí, neboť na něm opravdu fakt záleží! Můžete hádat, který produkt na obočí jsem si letos nejvíce oblíbila. Virbl prosím..a vítězem se stáváme Gimme borw od Benefitu jé to určitě nečekal.
Rty
Co je zaručeně opraví? Carmex. Co je nejznámějším balzámem? Carmex. Co je mým nej produktem na rty roku 2015? Carmex. A pak ještě Labello Lip butter Vanilka a macadamia, kterou používám každý večer před spaním. A ráno jsou rty dokonale jemné, hydratované a voňavé. Zkuste to také.

Rtěnky MAC i já jsem jim propadla, hlavně červeným odstínům. I když já propadám všem červeným rtěnkám. Jsem prostě maniak.

Letošním trendem v oblasti líčení se určitě staly tekuté rtěnky, já vyzkoušela pouze ty od Dermacolu a ano jsou super. Především tmavší odstíny.

Nyní se vrhneme na bránu do všech duší aneb na oči.
Nejlepší stíny jednoznačně Urban decay paletky. Každý si v nich najde to své, jelikož výběr a barevné kombinace jsou nekonečné.

Z mono stínů jsem si již konečně díky své kamarádce, která mě jimi obdarovala pořídila Color tattoo, do kterých jsem se ihned zamilovala.

Zebří linka od Dermacolu je opravdu skvělá, myslím ta v peru. Opět nejsem zastáncem linek za tisíce, když v drogérii najdeme skoro to samé. Neušlapte mě prosím.

A co nejlepší řasenka?
Letos jsem se zamilovala do Maybelline lash sensational, která dělá krásné, dlouhé, natočené, husté řasy.

Univerzálním produktem, který se nejlépe využije v létě je kokosový olej aneb namažte se jím večer po opalování a ráno budete jako čokoláda. Nic víc u moře nepotřebujete, to mi věřte.

Nejlepším kombem na vlasy je za mně letos L´orela Fibralogy maska a šampon.
Na doodličování je skvělá micelárka od Biodermy, která pleť krásně vyčistí, zhydratuje. Cítíte, že je po ní pleť napapkaná.

Předposlením bodem na mém kosmetickém seznamu těch nejlepších produktů jsou
laky na nehty.
Mám-li být upřímná nejlepší laky na nehty jsou pro mne ty od Miss Sproty, sice barvy mi nepřijdou tak dokonale propracované ale vydrž, štěteček, balení, konzistence, cena, to že stačí jen jedna či dvě vrstvy a rychlost zasychání mluví za své. Zkuste a uvidíte samy.

To nejlepší na konec?
Mým největším miláčkem roku 2015 je parfém. Sice je to neobvyklé ale je to tak. Black Opium mě naprosto uchvátil. Od prvního dne, co se dostal do našich obchodů jsem si k němu chodila čuchat, stříkla si ho na papírky, které mám doteď v peněžence, voněla se jím a tu vůni čuchala celý den. Prostě mě naprosto omámil. Proto jsem nadšená, že stojí na mé poličce a mohu se jím kochat každý den. Už teď vím, že až dojde, poběžím pro něj zvonu. Vůně je těžká, dřevitá s něčím sladším v srdci.
Flakonek je dokonalý sám o sobě, stejně jako název.
Zajděte si do Douglasu nebo kamkoli jinam, kde je v prodeji YSL a nechte se okouzlit Black Opiem.

Toto byly pro mně nejlepší produkty roku 2015, vidíte se v něčem nebo jaké byly ty vaše top kosmetické produkty?
V příštím článku se můžete těšit na zbytek toho nejlepšího roku 2015 od oblečení přes jídlo až po seriály a knihy.

xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat