úterý 12. ledna 2016

Nejlepší roku 2015 / best of 2015 part 2

Dnes jsem tu s pokračováním článku to nejlepší roku 2015.
V prvním článku jsem se věnovala především kosmetice jak pečující tak dekorativní.

V dnešním pokračování se dozvíte mé top roku 2015 od oblečení až po písničky.
Opět to bude dlouhé, tak jdeme rovnou na to.

Oblečení/boty/doplňky
Mým největším oblíbencem z kategorie oblečení, i když se jedná zároveň i o doplněk je klobouk.
Jsem ráda, že to někteří lidé pochopili a některého krasavce od slamáku až po buřinku si pořídili.
 
Roztrhané, nejlépe doma. To je další hit loňska, který mě dostal. Tyhle kalhoty jsou prostě top.

Co typ jeansů? Vysoký pas ženy, vysoký pas. Díky těmto kalhotům Vás sexy postava nemine.
 
Když je léto, slunce paří a vy jste u vody. Co jiného si hodit přes plavky cestou na zmrzlinu nebo nějaký koktejlíček než háčkovanou vestičku?

Na mých nohou se letos nejčastěji objevovali tyto šlapky, bačkory, slipperksy, mokasíny vlastně nevím jak se správně jmenují ale zná je každý, což je hlavní.


Letošním nej doplňkem se stalo zlaté tetování a proč by ne? Je skvělé i mě zaujalo.

Od falešných nálepek se přesunu k dalšímu doplňku, který letos zaujal místo masivních náhrdelníků a jsou to jemné zlaté, rosegold či stříbré delší řetízky.
A co na večer místo šatů? Jednoznačně overal!! Nechte se inspirovat a pořiďte si ještě nějaký kousek, plesová sezon ještě neskončila.

Seriály/filmy/knihy/písničky
Každý kdo mě zná ví, že zbožňuji Pretty Little Liars a Once upon a Time, což se v roce 2015 nezměnilo, zkuste tyto dva seriály a uvidíte, že vás pohltí jako mně.
Ovšem seriál, který mě nejvíce bavil a bohužel již není pokračování je My mad fat diary.
Je to něco naprosto jiného ale zároveň se v tom spoustu lidí najede.
mymadfatdiary

Upřímně řečeno z letošních nových filmů mě zaujaly pouze Hunger Games a Paper Towns, ovšem co si budeme nalhávat, knihy jsou vždy lepší.
V roce 2015 jsem se vrátila zpět v čase a sledovala retro filmy například Fontána pre Zuzanu, Vítr v kapse, Kamarád do deště, Bota jménem Melichar, Homolka a Tobolka, Metráček, Pomáda, Rebelové, Snídaně u Tiffaniho, Hairspray, atd.
Dle mého názoru jsou super, kam se na tyto hity hrabe nějaký Avatar nebo Rychle a Zběsile.

Knížky, co k nim říct. Zbožňovala jsem je, zbožňuji a budu.
Ty nejlepší, které jsem letos objevila jsou: Paper towns, 14000 things to be happy about, Vyluxusované mozky, Love, Tanya,  Grey(50 odstínů z pohledu Christiana), Fitness diář 2016, Móda krása a životní styl, The Craft, Zmizelá a Zaklínač.

Písničky, které jsem si za rok 2015 nejvíce oblíbila
nejdříve chci říct, že jsem objevila a zamilovala si kapelu Inekafe (slovenský punk/pop rock)
Ovšem hlavně teď ke konci roku jsem byla zahlcena samými tanečními peckami, proto ve mě právě ty zanechali největší dojem.
A samozřejmě jsem se letos, jako už nikdy neobešla bez písniček z 60. až 90. let. Jak českých, tak zahraničních. Ty jsou srdcovka.
Tady je malý výběr mých 2015 nových hitů
leanon
freaks
turndownforwhat
ommymind
dragmedown
kolotoc
sorry
confident
commingforyou
Ano velmi pestrý výběr a ráda mám všechno.

Jídlo a pití
V roce 2015 jsem si naprosto zamilovala Avokádo v každém poddání, v salátu, s vajíčky, toastem, jen syrové s citronem a solí prostě na všechny způsoby.
Dále jsou tu hamburgery, na sociální sítích jsem dosud neviděla více fotek burgrů než v roce 2015.
Z té zdravější sféry se letos objevilo smoothie, kdo ho nezná, žil opravdu někde v jeskyni pod kamenem.
Voda s ovocem a instagram, naprosto typické. Vypadá i chutná to dobře, navíc je tato varianta vody zdravá, tak proč ne?
A jelikož se ze mě 9. září stal alkoholik musím Vám představit Jacka Danielse Fire!! Fakt dejte si ho, lepší variantu whiskey neznám.

Cvičení
Znáte Jumping nebo cvičení v šálách, pokud ne musíte jej poznat protože je to zábavná varianta jak zhubnout a dále se držet fit.
A pro typické sportovce tu mám můj nejmilejší sport, pokud nepočítám hokej, který opravdu neprovozuji a to tenis.

Akce
Votvírák
Hrady
Turné kabátů
koncerty Bena, Mandrage, Chinaski či InéKafe
Magnetic
Kiss party
Gasto festival
MS v hokeji 2015
Podtrženo sečteno akce, které mi letos nejvíce utkvěli v paměti. Mým favoritem jsou ovšem nadále české hrady, nemohou se dočkat letošního ročníku.

Ostatní
Diář, praktická věc, která se Vám neztratí a pro magory, jako jsem já se stává dokonce uměleckým plátnem, kusem života, třetím okem...

Nakonec malá motivace do roku 2016 či shrnutí roku 2015
xoxo




 


Žádné komentáře:

Okomentovat