pátek 29. ledna 2016

Nové i staronové | leden 2016

Doufám, že jste prožili krásný pátek, ať už pracovní nebo volný jako já. Slunečný víkend je před námi, tak co si víc přát.

A jelikož je tu i konec ledna je tu i článek o všem novém i znovu koupeném za leden 2016.

Leden je každoročně měsícem slev a tak jsem i já skoro vše ukořistila ve slevě.
Mým prvním lednovým počinem byly zimní boty. Dlouho jsem prokrastinovala s jejich koupí a díky krásnému počasí jsem žádné ani nehledala. Ovšem když přišel sníh a mrazy musela jsem zakročit a místo mých milovaných Conversek zaujaly tyto pohodlné, krásné botky na hrubém cca 9 cm vysokém podpatku z Rena. Barva je trochu zavádějící, já bych ji popsala jako tmavě modrou až černou.
Boty nekloužou, chodí se v nich dobře a k tomu dělají krásnou nohu. Pokud je nebo jim podobné v obchodě najdete, neváhejte a jděte do nich. Přeci jen dají se využít jak v zimě tak i na podzim.
899,-- ve slevě, mám za to.
Se slevami nekončíme, jako další kousek ve výprodeji jsem si za 1200,-- pořídila novou 3v1 kabelku ze ZOOTu.
Je koženková, kvalitně udělaná a k tomu mé oblíbené červené bary. Může se Vám zdát trochu řvavá ale do konečného outfitu zapadne krásně. Jen pozor na kombinace barev.
Nosím ji do školy a zatím si nemohu stěžovat. Psaníčko jsem již také vyvětrala a to na maturitní ples k červeným lodičkám a zlatým doplňkům viz. níže. To celé jsem zpečetila zlato- rudými nehty, rudou rtěnkou a zlatými smokey stíny.
Podle mne naprostá dokonalost, elegance a přitom sexy.
Cross body kabelku jsem si ještě nevyzkoušela ale zdá se praktická, s odepínatelným řemínkem.
Dlouhou dobu jsem byla na lovu dokonalých krémových lodiček se špičatou špičkou a nejlépe ještě zlatým detailem. Ovšem jsem žádné nenašla. Krk mi zachránili až tyto lakované, rudé lodičky z Gateu, které jsem koupila taktéž ve slevě a to jen za 250, no nekupte to!
Překvapuje Vás, že... se slevami jsem ještě neskončila?
V Lindexu moji sbírku bižuterie a večerní outfit doplnili tyto prstýnky dohromady za 50,-- , dále v H&Mku jsem si k té samé příležitosti pořídila dva jemné řetízky za 130,--.
Moje kamarádky ví, že miluji červenou a proto mi jedna z nich koupila tento boží tmavě červený lak na nehty od Miss Sporty.
A opět musím tuto značku za jejich lak pochválit. Výborně kryje, barva je krásná, s kartáčkem se dobře manipuluje a k tomu celkem rychle zasychá. Palec nahoru.
Zlatý lak od Dermacolu byl pak mou velmi spontánní koupí ale rozhodně nelituji. Má stejné klady jako předešlý lak, zaujal mě díky svému krytí, barvě a rychlosti zasychání určitě více než předešlý.
45,-- Teta drogerie
Další má kamarádka mě obdarovala touto Avon Luck miniaturkou. Jedná se o vůni ve spreji, která je sladká, zastřená a těžká ale zároveň svěží (nečekejte ale nic extra svěžího a květinového).
Pro ty z nás, co máme rády sladké kořeněné vůně je dobrou volbou. Mohla by se ale líbit i ostatním, protože to není nic extrémního.
Další produkt, na který mám velmi smíšený názor je rozjasňující korektor od Astoru. Pokud bych ho nekoupila ve slevě byla bych naštvaná. I když si na něj svůj názor stále utvářím, zatím to není nic světoborného.
Ke konci ledna mi začal docházet můj milovaný L ´oreal Fibralogy šampon a maska. V tu chvíli jsem měl ale náladu začít zkoušet nové šampony a tak jsem v drogerii místo mích ověřených produktů sáhla po něčem novém. Uvidíme, zatím také žádná sláva až na Balea Hairspray za 35,-- je top.
Nakonec tu mám vzoreček makeupu od VICHY (Dermablend).
Tento makeup jsem na sobě měla 4x a musím mu říct ano.
Střední krytí, dobré odstíny, vydrží, je hydratační a dobře se s ním pracuje. Ovšem nevím, jestli je na tolik dobrý, abych za něj dávala 500,--.
Proto sem se zeptala kamarádky, co si o něm myslí a její odpověď... "Já ani nepoznala, že máš jinej make-up, i když jak se dívám tak ano, máš o něco hezčí pleť". Takže tak...zatím nevím, co o něm dál říct.
To jsou všechny mé kosmetické a fashion nákupy za leden.
Přeji krásný víkend a xoxo.

Žádné komentáře:

Okomentovat