sobota 30. ledna 2016

Produktivní den

Každá z nás chce být nezávislou a produktivní ženou ale zároveň mít muže, o kterého se můžeme opřít, krásný dům, děti a dokonalé dekorace, outfity, makeup i postavu.

Ptám se jde to? Samozřejmě že ano, jen to stojí hodně úsilí a nervů. A právě kvůli tomu bychom se měly zamyslet, jestli toto vše opravdu chceme a pokud ano je třeba začít co nejdříve. O tom se ale dnes bavit nechci i když to má s dnešním článkem souvislost.

Poslední dobou jsem byla neustále unavená, nic se mi nechtělo dělat, vše jsem buď odložila, odflákla a nebo vůbec neudělala. Každý den odpoledne jsem potřebovala 1-2 spánku.
Ale od pátku, kdy jsem si díky pololetním prázdninám prodloužila víkend se něco zlomilo a já začala mít opět chuť do života.
Stalo se Vám to také?
Šla jsem běhat, dělala jógu, psala články, vařila, snažila se jíst zdravě, hodně pila (vodu), byla jsem na procházkách v přírodě, udělala všechny věci do školy a dokonce uklízela a to je teprve sobota odpoledne.
Tolik věcí za den a něco jsem neudělala dost dlouho.
A přitom jsem plná energie, šťastná s chutí dělat další věci. Je to neskutečné a doufám že mi to dlouho vydrží. Začala jsem se cítit jako mladá silná žena,  která má velmi dobře naběhnuto do dalšího života.
Čím to tedy je? Jak to, že jsem najednou v tak dobré náladě a ani odpolední spánek nepotřebuji, vše co si naplánuji splním a přidám k tomu i zábavné aktivity?
Je mi stoprocentně jasné, že největší vliv na to má počasí. Sníh opadl, sluníčko vylezlo, je krásně teplo, z venku je slyšet zpěv ptáků a veselé hlasy dětí, kteří jsou díky krásnému počasí konečně venku a užívají si dětství jinak než u televize, počítačů a další moderní techniky.
Cyklostezka je plná lidí na bruslích, kolech, běžců a nebo jen lidí na procházkách se psy.
Je to tak slunce má na naše životy pozitivní vliv.
Díky němu jsem v lepší náladě, máme větší chuť do života, mozek hned lépe pracuje a my se tak snažíme vymýšlet nové aktivity. Protože kdo by byl doma, když je tak krásně?
A i když máte jakoukoliv ne tak příjemnou práci se svitem slunce se vše hned dělá lépe. Já osobě to beru jako motivaci.
Je to jednoduché když je krásné počasí motivuje Vás to vylézt z postele a začít něco dělat. I nepříjemné činnosti se v té chvíli stávají příjemnými.
V tu chvíli Vám vše de lépe, rychleji a přeci jen kvalitněji. Máte ze své odvedené práce radost a tu přenesete i na další lidi nebo aktivity.
Doufám že tohle krásné počasí bude přetrvávat nadále, protože produktivní a usměvaví lidí jsou na světe potřeba.

Zkuste to také buď ještě dnes a nebo zítra. Jděte ven do přírody, sporujete, starejte se o své tělo, pusťte si při úklidu rádio na plné pecky, upečte něco dobrého, začněte s jarním úklidem, vymyslete nějaký nový projekt pro sebe a své přátele.
Vždyť tohle počasí si o to žádá! A na konci dne, až půjdete spát, pohltí Vás vřelí pocit díky tomu, jak krásný a produktivní den jste prožili  a k tomu budete rychle usínat, kvalitně spát a další den budete stejně dobře naladěni.
Protože se probudíte a první co Vás oslní budou sluneční paprsky.

Máte to také tak, že když je venku krásně tak se tak i cítíte a vše Vám jde hned lépe? Den prožijete zábavněji, produktivněji a máte ze sebe dobrý pocit? Pozitivní počasí rovná se pozitivní mysl, pozitivní mysl rovná se krásný, plný zábavy a i produktivní den.
A právě takto bychom se měli cítit a chovat neustále, dělat to co nás naplňuje, být šťastní a ve většině případech produktivní , motivovat sebe i ostatní.
Díky jaro, že pomalu přicházíš.

Přeji krásný den xoxo
PS. snad mi tato náladička vydrží a chytne se i Vás, těch kterých doposud ne
 

Žádné komentáře:

Okomentovat