úterý 19. ledna 2016

To nejhorší roku 2015

Ahoj,  ještě jsem neviděla žádné zmínky o těch nejhorších produktech a ostatních špatných věcech roku 2015. Sice se tomu nedá divit, protože kdo by jsi je připomínal ale zase na druhou stranu proč se o těchto věcech nedozvědět, neporovnat a nevyvarovat se jim.

Na začátek chci říct, že se jedná především o beauty produkty, které nesedí konkrétně mně, mojí pokožce, vlasům, řasám, mému vkusu a peněžence.
Je jasné, že někomu jinému mohou tyto produkty vyhovovat nebo se jim líbit. Sto lidí, sto chutí.
Takže to neberte nijak osobně, někdo semnou souhlasit bude a někdo ne to je život.

Let´s go
Opět to nebude řazeno od toho nejhoršího ale individuálně.

Lak na nehty Rimmel Velvet Matt 015 - midnight kiss
mě tento rok opravdu zklamal. Barva je sice hezká, mat také ale výdrž je naprosto děsná. Aby lak nějak vypadal musíte dát minimálně tři vrstvy, což bych mu ještě odpustila, protože schne celkem rychle ale jak jsem již řekla výdrž je hrozná. Bez odlupování nevydrží ani půl dne snad! A o takovýto lak na nehty opravdu nikdo nestojí.

Další produkt, který mě zklamal je také od Rimmelu a také je modrý. Jedná se o Rimmel Kate eye shadow stick, 24h, waterproof, 120 - electric sapphire
Tužka má krásnou barvu i texturu ale maže se, obtiskává, nevydrží taktéž nic. Za tu stovku opravdu nestojí.

Od Rimmelu se přesouvám K Maybelline. Řasenky Maybelline miluju, je mezi nimi i jedna z mých nejoblíbenějších ale i ta nejméně oblíbená.
Maybelline Great Lash s obyčejným kartáčkem mě opravdu velmi zklamala. Textura je taková, jako by nebyla a finish taky.
Další produkt, který dle mého názoru za vaše peníze ani zájem nestojí.

Letos mě zklamal i jeden produkt z Parfumérky, který jsem dlouhou dobu chtěla. Měla jsem zálusk na spoustu druhů a vůní sprcháčů od I Love... cosmetic, ovšem díky zklamání jménem Honey a Almond od I Love... cosmetic si již dlouho ne-li vůbec žádný z jejich produktů nepořídím. Vůně je skvělá, taktéž balení ale sprcháč vůbec nepění a kůži vysušuje, což opravdu neodpovídá ceně 110 kč za malé balení.

Předposledním beauty produktem, který je na mém letošním seznamu zklamání je šampon pro větší obejm Bed Head by Tigi. Moje kudrnaté vlasy po něm byli sice voňavé a objemné jako po lepším drogérkovém šamponu ale na druhou stranu byly rozčepýřené, nekudrnaté, prostě hrozné. Což pro nás kudrnáče je celkem zásadní.
Opět nedoporučuji, bohužel.

Jako poslední tu mám štětec na oční stíny objednaný z AliExprssu, díky bohu stál asi 30 Kč, takže nejsem naštvaná. Ovšem to zamrzí štětec je až moc velký a štětiny tvrdé. Prostě špatný, celý španý.

Do tohoto seznamu jsem chtěla zařadit i módní kousky a trendy, které mě letos zklamali ale když se nad tím zamyslím kromě výstřelků celebrit a průhledných legín, které tu budou každý rok jsem letos nic tak hrozného, nezaznamenala. Možná že někomu přijde děs nafukovat si rty atd. ale mně osobně to nijak nevadí. V mém okolí ani nikde na internetu, kde brousím jsem nic extrémního, co bych zařadila do dnešního článku za rok 2015 nenašla, nebo si to alespoň nepomatuji, což také o něčem vypovídá ne?

Nejhorší akce za rok 2015, teď mě neukamenujte ale je to Budějovický Majáles. Celkově mě nezaujala ani jedna z akcí a volba krále tomu dala opravdovou korunu, organizátoři snad nemyslí na důsledky? Doufám, že v ostatních městech po naší republice je tato akce lepší.

Písnička, která pro mne byla tento rok ta nejotravnější je...
song
dále mě zklamali dvě nové alba jedněch z mých nejoblíbenějších kapel a to Mandrage a One Direction.
U 1D se mi líbí jejich rychlé písničky z Made in AM ale ty pomalé mě začínají opravdu nudit.
Jsem největším fanouškem Mandrage zbožňuji jejich punk a pop rockovou tvorbu ale nová deska, ve které prý dospěli mě opravdu vůbec nenadchla je to něco jiného, než jsem u nich zvyklá, něco jiného než to díky čemuž jsem si jejich tvorby zamilovala. Škoda.

Tou nejhorší věcí za rok 2015 je chování lidí. Narážím tím na dění v celém světě, dále bych to nechtěla nijak rozmazávat, každý jistě ví a dokáže si pod tím představit to své.
Nakonec má dvě otázky, který nejhorší beauty produkt jste si vy pořídili a vyzkoušeli v roce 2015.? A mou druhou otázkou je... také Vám přijde, že děti 12+ jsou rok od roku horší svým chováním a tím co si dovolí? Osobně mi nepřijde normální mít vztah ve 13 letech a již od tak mladého věku chodit na party. Jak jsem starší a starší, tím si to uvědomuji čím dál víc.

xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat