sobota 6. února 2016

DRŽÍME SE FIT - únor 2016

Uplynulý měsíc jsem se držela fit díky józe a uznávám, pár dní jsem vynechala z celého měsíce tak čtyři.
Ovšem i tak jóga přinesla své ovace. Zpevnilo se mi tělo, zhubla jsem, byla soustředěnější a lépe mi to myslelo, zlepšila se má koordinace a k tomu i pružnost těla.
Proto Držíme se fit za leden 2016 shledávám velmi úspěšným a s jógou hodlám pokračovat i nadále, tím páde ji i Vám všem vřele doporučuji.

A co jsem vybrala pro únor?
Hula Hoop!
nebo-li obruč.

Jaké jsou výhody tohoto cvičení?
Je to zábava, tvarujeme si tím pas, boky a zadeček a navíc je to celkem jednoduchá záležitost.
Když chytíte svůj rytmus například při oblíbené písničce nebo seriálu máte vyhráno.
Já vydržím točit nepřetržitě cca hodinu, což beru za celkem dobrý výsledek na laika.

Jak dlouho? minimálně 30 minut denně, v různých místech (na žebrech, v pase, na bokách, na zadku). I rychlost a styl točení můžete měnit podle Vás.
Prostě záleží jen na Vás a na tom, jak Vám to půjde. A uvidíte po chvilce to půjde samo.
hula hula hoop!



Žádné komentáře:

Okomentovat