pátek 26. února 2016

Ovesná kaše s marmeládou, proč ne.

Ahojky všem, dnes se chystám jít se svými přáteli do města na party, takže to chtělo přípravy již od rána. A jak jinak správně začít den než s domácí ovesnou kaší, se kterou si trochu zaexperimentujeme.

Každý o mně ví, že jsem opravdovým milovníkem ovesných kaší, stále zkouším nové recepty a stále o tom mluvím.
Dnes jsem se tedy rozhodla napsat Vám o mém dalším diy receptu na ovesnou kaši, tentokrát s marmeládou. Zní to divně, vím ale chutná opravdu velmi dobře, sama jsem se tomu divila. Rozhodně to nebyla má poslední miska.

Přípravu základu na ovesnou kaši jsem na mém blogu zmiňovala již opravdu hodně krát, jelikož je ale opakování matka moudrosti:
v mixéru si nasekáme ovesné vločky na malé kousky, Vámi zvolené množství poté nasypete do misky a zalijete mlékem (já používám již jen Alpro mandlové či vanilkové mléko) nebo vodou.
Zamícháte. A dáte do mikrovlnky na 30s až 1 minutu podle toho jak moc "tekutou" máte svou kaši rádi. Já osobně zjišťuji, že mám tu tekutou raději než tu velmi hustou, což kdysi tak nebývalo.

Nakonec na kaši, kde je nahoře mléčná krustička, dáme marmeládu (já použila domácí rybízovou), kokos a oříšky.
Tyto ingredience, především marmeládu můžete přidat i předtím, než dáte kaši ohřát do mikrovlny. Osobně to však preferuji takto.
Krásný den
xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat