pondělí 8. února 2016

To nejlepší z drogérií

Ahoj všem, dnes jsem se rozhodla se s Vámi podělit o mé představě a vlastnictví těch nejlepších produktů, které se dají lézt v drogériích a tak jsou dostupné úplně všem. Bez ohledu místa bydliště nebo financí.
Všechny tyto produkty mají v mé kosmetické sbírce nejčastější využití a kupuji si je stále dokola.
Nejsou seřazeny od nejlepšího po nejhorší, řazení je náhodné.

1. Elseve Fibralogy od L´oreal Paris. Je pro nás, co máme kudrnaté vlasy plus pro ty, co chtějí větší objem a krásnou vůni za dostupnou cenu. Nemohou si stěžovat na vůbec nic. Jen na to, že mi po 5 možná i 6 přestala jsem to počítat balení mého oblíbeného šamponu začalo připadat, že už to nic nedělá ale je to pouze moje zádní. A tak jsem vyzkoušela něco nového, ovšem vím, že s k této řadě opět vrátím a bude to zase láska jak má být.

2. Balea Volume effect lak na vlasy, jak už název vypovídá slibuje větší objem a to i dělá, plus na lak na vlasy velmi dobře voní a ta cena je dokonalá. Pokud hledáte nějaký nový lak pro objem vašich vlasů, zajděte do DMka a ke kase si doneste právě tento produkt.

3. Ta vůně a struktura!! Palmolive přišel na trh se velmi opojnými sprchovými gely. Ve slevě za  40 korun. Což se mi zdá za tak návykový produkt jako super cena. Jediným minusem je, že trochu vysušuje ale já těm příchutím/vůním a sprchovému zážitku nemohu říct ne. V českých drogériích se dá nalézt místo jahody meruňka, což mě krajně štve.

4. Satin base od Dermacolu bude mou stálicí asi až do důchodu. Svou práci zvládne skvěle a pro ty, kteří preferují silikonový efekt si jí zamilují.

5. U kosmetiky Dermacol ještě zůstaneme, protože jsem již velmi dlouho vlastníkem Makeupu Cover, který je naprosto dokonalý a opravdu zakryje všechno. Já ho používám spíš jako korektor ale pokud ho smícháte s vodovým makeupem můžete to aplikovat i na celou tvář nebo stále jako korektor. Jen mě mrzí, že není takový výběr odstínů, za to cena je grandiózní. Ještě jedna poznámka mám pocit, že urychluje hojení pupínků, které se s jeho pomocí snažím zakrýt.

6. Od Dermacolu rovnou k Dermacolu, toto není žádná reklama. Mám prostě velmi ráda Krajkový pudr.
Na pudry nejsem tak náročná vyhovují mi i Stay Matte od Rimmelu, Affinitone do Rimmelu, nebo Smooth Skin od NYC, který je už všem velmi známý a já vím proč, je boží.

7. Lasting Finis nude (tubová verze) je prostě super. Kryje, je krémový, vydrží toho dost a k tomu i cena je přijatelná. Stačí ho málo a tak si za rok stačí koupit dva.
8. Laky od Rimmelu mají ty nejhezčí bary ale za to ty od Miss Sporty zase cenu a výdrž. Kdo by to řekl, že ty nejlevnější budou nejlépe krýt, rychle zasychat a k tomu nejdéle vydrží? Je to tak a ani ten výběr barev není nejhorší takže vřele doporučuji.

9. Prostě dobrej odlakovač za dobrou cenu od Dermacolu s mandlovým olejem, který nevysušuje Vaše nehty. Tak proč ne.

10. Černá linka od Miss Spory neopadává, nedrolí se, dá se s ní skvěle manipulovat a nakreslit i ta nejtenčí linka. Vydrží dlouho ale aplikátor se drobet opotřebovává ale i tak mám snad už 10 balení a hodlám si pořídit další.

11. Color tattoo od Maybelline se dají použít buď to samostatně nebo jako podklad pro pudrové stíny pro zvýraznění intenzity a delší výdrž. Jsou skvělou investicí pro každou z nás.

12. Díky tomu že se Makeup Revolution London dostal do Rossmanů se do českých drogérek dostali i velmi kvalitní stíny, konečně. Jiné paletky si v drogériích opravdu nekupujte, ty od MRL jsou tou nejlepší volbou a cenově snad nejpřijatelnější volbou.
 Dlouho vydrží, mají skvělou pigmentaci a s podkladem nezalezou do vrásek ani po 12 hodinové party, vlastní zkušenost s Iconic 2 a mimochodem tím základem byly Color Tattoo ve zlaté barvě.
13. Řasenky Maybelline jsou tím nejlepším z drogérie, co pro své řasy můžete zvolit. Ráda zkouším každou z nich a díky jejich rozmanitému výběr, dobré ceně a efektu jsem do nich zamilovaná až po uši.
Mými favoritkami jsou Falsielska, Colosalka, Rocketka a místo první zaujala řasenka Lash Sensatinal.

14. Jednoznačně nejlepší balzámy z drogérie, respektive Lip Buttery jsou ty od Labella. Voní i chutnají skvěle. Pokud si před spaním namažete vrstvu balzámu na rty, ráno budou krásně hebké, voňavé.., prostě k nakousnutí. To samé i přes den, samozřejmě.

15. Rtěnky moje závislost, hlavně ty červené nejvíce mohu doporučit Dermacol, Rimmel ale Hlavně Pure Red řadu od L ´ oreal Paris, která oplývá skvělými barvami, výdrží i ještě přijatelnou drogérkovou cenou.
Mým nejoblíbenějším odstínem je hned ten první a to Eva´s pure red, dále je to ještě JLo.

16. Nakonec tu mám voňavku a to Katy Perry Killer Queen. Červená Diamantová vůně je krásně sladká, těžší ale zároveň svěží, že se dá krásně nosit i v létě a na jaře. Její výdrž je také dobrá.
Nyní mám zálusk na modrou verzi, která mě na mé kůži uchvátila ještě víc.

To je pro dnešek vše, jaký je Váš oblíbený dorgérkový produkt? A také máte po delší době používání vašeho oblíbeného produktu pocit, že už nic nedělá ale když se k němu po době vrátíte Vaše láska k němu se opět vrátí?
xoxo



Žádné komentáře:

Okomentovat