sobota 20. února 2016

Top or Not | leden 2016

Ahojky všem, dnes Vás čeká článek o tom nejlepším a nejhorším za měsíc leden.
Tak jdeme rychle na to jelikož jsem se s tímto článkem krajně opozdila.

Beauty:
Tím nejlepším beauty produktem pro mne byl za leden rozhodně Carmex, v tom hnusném počasí ani nemohu jinak než se rozplývat nad jeho schopnostmi.
Carmexem jsem obdarovala i moje kamarádky, které si ho také nemohou vynachválit. Zkuste ho a uvidíte, že i Vám bude víc než vyhovovat.
Dálším produktem, bez kterého jsem se v lednu neobešla byla Bioderma Micelární voda, která krásně vyčistí, zklidní a zhydratuje suchou pleť.
Voní tak hygienicky, cena je o něco vyšší ale na to jsem již u Biodermy zvyklý.


Po prvním použití kombinace Shaouma volume šamponu a Balea kondicionéru na kudrnaté vlasy jsem si byla jistá, že i další použití bude propadák ovšem...
Další den mé vlasy získaly spoustu komplimentů, jaké mám pěkné kudrny a objem byl stejný jako u mého starého šamponu a tak jsem se rozhodla pokračovat v používání tohohle komba a světě div se, zvykla jsem si na něj.
Nyní jsem s oběma produkty naprosto spokojena vůně je velmi  příjemná především u šamponu, cenově jsou obě věci více než dostupné.
Shrnu to takto pokud nepůjdete spát s totálně mokrou hlavou je tento šampon a kondicionér rozhodě top za měsíc leden.
 Nyní je na řadě beauty produkt, který mě opravdu zklamal
a je to Rozjasňující korektor od Astoru perfect stay 24H.
Nekryje, nerozjasňuje, slévá se do vrásek a po čase se začne drolit.
Ani jeho konzistence není vůbec příjemná a nedá se s ní pracovat.
Za ty peníze opravdu nestojí.

Fashion:
Leden pro mně byl jednoznačně měsícem rudé, kabelek a podpadků.
Začnu zimními botami na hrubém podpatku, do kterých jsem se naprosto zamilovala. Jsou z Rena, ve slevě ani ne za 999,---
Boty jsou velmi pohodlné, dají se skvěle nosit celý den, nekloužou, běháte v nich jako v teniskách a k tomu dělají dokonalou nohu a hodí se ke všemu.
 Další jednoznačný top věc (vlastně boty) za leden jsou rudé, špičaté lodičky z Gateu za 250 korun.
Měla jsem je na dvou maturitních plesech a pokaždé vydržela nejméně 7 hodin tančení bez jakýchkoliv puchýřů a otlačenin.
Co se fashion sféry týče mě za leden uchvátily tak moc, že se o ně zde musím zmínit jsou tyto kabelky ze ZOOtu.
3v1, kvalitní materiál, 1200,--, červená barva prostě naprostá dokonalost nemyslíte?
Food:
Ovesná kaše s oříšky, kokosem a domácí meruňkovou marmeládou.
Na tuhle skvělou kaši, které jsem se v lednu nemohla nabažit najdete na mém blogu již brzy recept.

Zábava:
Leden  = měsíc maturitních plesů.
I já jich měla plno a každý z nich byl parádní, za leden patřili maturáky k těm nejlepším akcím.
A jaká písnička se objevila na každém plesu a proto se z ní stala jednoznačná letošní plesová hitovka? Která vtáhl i mně?
No přeci Peanut Butter Jelly
top písnička za leden 2016

Žádné komentáře:

Okomentovat