středa 23. března 2016

Beauty Whislist

Ahoj, už i já sem se nechala strhnout lavinou Whislistů a dnes Vám přináším jeden z těch mých, v hlavní roli kosmetika.
 
Právě tyhle věcičky by mi udělali velkou radost.
 
L´oreal professionnel Série Volumetry šampon nebo-li profesionální objemový šampon o L´orealu chci vyzkoušet již hodně dlouho a doufám, že se k tomu co nejdříve dostanu a budu ho moci z whislistu vyškrnout.
 
Voňavkou, kterou se nezapomenu navonět při návštěvě DMka nebo Tety je Royal revolution od Katy Perry. Doma mám díky své kamarádce, která mi ji nadělila pod stromeček červenou toaletní (deodoratovou) verzi, která voní i mé kritické babičce a to je co říct. Proto je samozřejmostí, že na modrou nemohu jen tak zapomenout a tentokrát v té krásné diamantové lahvičce.
 
Urban Decay Naked skin je mým vysněným makeupem již hrozně dlouho a jak to vypadá, ještě dlouho bude.
 
Novým přírůstek do sbírky mých vysněných produktů je Lip kit by Kylie. Kylie naprosto zbožňuji a hned jak jsem se dozvěděla, že vyšla řada jejích vlastních tekutých rtěnek, věděla jsem, že je musím mít.. jednou. Barvy jsou naprosto dokonalé. Především True Brown <3
 
Nakonec ale ne poslední na mém seznamu je černá sloupávací maska na černé tečky. Tato maska má spoustu výrobců, našla jsem ji s velmi pěknými ohlasy na Aliexpressu ale ani tak se mi nechce objednávat beauty produkt za pár korun, nikdy nevíte co se může sátát a kůži máte jen jednu.
Na masku jsem opravdu hrozně zvědavá a věřím tomu, že funguje.
 
To by byl můj kosmetický whislist jaký je ten Váš?
xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat