úterý 1. března 2016

DRŽÍME SE FIT | tak trochu zapomenutý břenez a šup je červen

Ahoj všem, je to tady opět konec dalšího měsíce a začátek nového, což znamená, že je čas na Držíme se fit.
V únoru to byla obruč/hula hoop, což byl vlastně takový odpočinkový měsíc ve kterém se mi trochu vytvaroval pas a získala jsem, jak to jen říct.. ženštější rytmus do těla, to víte kroutění zadkem.
Ovšem únor byl také mým mlsacím měsícem, žrala jsem jako prase a je to vidět, proto se v březnu zaměřím na hubnutí. Přeci jenom blíží se jaro, shodíme bundy, svetry..každý chápe.
Tak do toho pojďte semnou, rozhodla jsem si každý den dát alespoň jedno 20 minutové cvičení. A abych zabránila rutině cvičení bude každý den jiné.
Můžete cvičit to samé jako já nebo si najít svoje vlastní, nezáleží na tom co hlavní je pohyb a samozřejmě zdravá strava i mysl.

Pro větší vliv cvičení dalším předsevzetím březen, i když by to mělo být normální je jíst každý den jeden banán, jedno jablko a hrst oříšku například vlašských, mandlí nebo para.
Vyhnout se všem nezdravým jídlům i když někdy se hřešit musí.
Vypít dva litry vody denně.
Spát minimálně 7 hodin.
Víc se o sebe starat.

Neúspěch neexistuje.

A je to tak díky tomuto plánu jsem opravdu zhubla, v květnu jsem poté nedělala nic jen zdravě jedna a byla psychicky v pohodě. Světe div se s mojí postavou to nic neudělalo, jen mi ochabl zadek a právě na ten se hodlám zaměřit v červnu.

Pondělí
Jóga
odkaz jóga 1
odkaz jóga 2
odkaz jóga 3
odkaz jóga 4
odkaz jóga 5

Úterý
Běh - alespoň 2 km běhu, při klusání se spaluje ale když zrychlíte Vaše svaly začnou narůstat

Středa
Jóga, jógu zbožňuji a tak jsem se rozhodla si jí do svého cvičebního kalendáře zařadit dvakrát.

Čtvrtek
Pilates
odkaz pilates 1
odkaz pilates 2
odkaz pilates 3

Pátek
Tanec, aerobick, zumba
odkaz aerobic 1
odkaz aerobic/dance 2
odkaz zumba/dance
odkaz zumba/dance 4

Sobota
Je čas na retro
love retro 1
love retro 2
love retro 3 !!

Neděle
Cardio
odkaz cardio 1
odkaz cardio 2
odkaz cardio 3

Tento rozvrh se budu snažit dodržet já, ať už podle nalinkovaných videí nebo jiných stejného typu.
Každý týden může být stejný nebo nemusí, jak jsem již říkala ani nezáleží na tom co ale hlavní je pohyb.

Žádné komentáře:

Okomentovat