úterý 8. března 2016

Nové i staronové | únor 2016 aneb i já jsem objevila kouzlo sekáčů

Začnu oblečením, která jsem jak již název článku vypovídá pořídila všechno v sekáči.
Moje babička je secondhandy posedlá a proto jsem se rozhodla na jednu takovou sekáčovou jízdu vyrazit spolu s ní sestřenkou a dědou.
Světe div se mě to velmi bavilo a rozhodně v takových nákupech hodlám pokračovat.
Na začátku honu mě chtivé a posedlé ženy přehrabující se v hromadách a plných věšácích velmi odradily. Po chvilce jsem se však do stejného tranzu dostala také.
Našla jsem dvě krásné košile a dvě trička
Osobně se divím, že těchto věcí, do kterých bych neřekla, že jsou z druhé ruky si tam nikdo nevšiml a všichni šli jen po samých obnošený a kýčovitých kouscích. Ale nestěžuji si.
Každá košile vyšla na 35 Kč a tričky na 30 za kus.
Pružné, klasické, tmavě modré tričko z HMka

tričko z řady Basic, k nerozeznání s právě koupeným v obchodě
Oversize (nebo spíše velikost L) tričko, které jsem si zauzlovala a nosím ho na jedno rameno je taktéž z HMka.
nebojte se experimentovat s over size kousky
Košile, která mě zaujala na první pohled. Příjemný materiál a na postavě vypadá skvěle, nejraději jí nosím se zastrkaným předkem.
Nakonec jsem ulovila tuto kostičkatou košili, která krásně tvaruje postavu, především pak pas. Dá se nosit i k vysokým kalhotám, vepředu zavázaná na uzel. Dosáhnete tak příjemného, jarního westernového looku.
Dále jsem si v únoru k
oupila novou micelární vodu, na kterou mě navedla kamarádka, když jsem u ní nocovala. Je to tahle od Garnieru a zatím jsem s ní velmi spokojená, uvidíme do budoucna.
Garnier micelární voda All in one
Při brouzdání Aliexpressem jsem narazila tento lesk na rty alá tekutá rtěnka, ani nevím, jak to pojmenovat.
Na sobě jsem tento produkt cca za 20 kč měla jen jednou, barva i výdrž krásná ale lepí. Více v top or not za únor.
Samozřejmě by to nebylo to pravé ořechové, kdybych si taktéž na Aliexpressu neobjednala nový bralette/crop top.
Tento mě zaujal na první pohled a za 90 kč, je naprosto dokonalý. Dobře sedí, je příjemný a k mým milovaným vysokým slimkám skvělá volba. Opravdu se těchto e-shopů nebojte, pokud se jedná o tak banální částky jako je dvacka nebo 90 korun.


A to je vše přátelé z únorové chabé dávky mých nákupů.
xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat