pondělí 7. března 2016

Nude králova

Čauky všem, v poslední době jsem měla chuť být nenápadná, neutrální a přírodnější ale přesto vypadat k světu.
A přesně od toho jsou v našich obchodech nude věcičky od paletek, rtěnek, laků na nehty až po kabelky a ostatní doplňky.
V jednoduchosti je prostě krása, vždy to platilo a vždy bude. Navíc se trend přírodního líčení vrací jen se špetkou Kylie Jenner.
Jak se dokonale pozná taková nude královna?
Jejími milovanými barvami jsou bílá, šedá, béžová, černá a jejich odstíny. Kabelka je jednoduchá, stejně jako její šperky buď zlaté nebo stříbrné jemné řetízky a malé náušnice.
To vše doplňuje dokonalým makeu-upem, jemnýma očima s nude rtěnkou či do hněda laděnými smokey očima a hydratovanými rty.
Nude tude paletku od The Balm jsem si pořídila celkem nedávno a tak ještě nemám vyzkoušené všechny odstíny ale již teď musím říct, že ty, které jsem vyzkoušela jsou parádní. Především všechny hnědé, tmavě červený a býlí rozjasňující.
 Jedním slovem miluju!
Na rty je nejlepší si najít takovou barvičku, která bude o něco hezčí než barva Vašich rtů. Například Essence, Rimmel či L ´oreal nebo Clinique má krásné odstíny jak rtěnek tak konturovacích tužek.
Na laky na nehty nejsem nijak náročná, stejně si barvy ráda měním tak od nich nepotřebuji kdejakou výdrž.
Miss Sporty má pole mně super laky, vydrží mi tak 5 dní, jsou levné, dostupné v každé drogérii a jejich výběr je také velmi obstojný.
Na prvním obrázku vidíte jednu vrstvu laku, která schne opravu rychle, možná méně než za tu jednu minutu, takže i se zasycháním si nemusíte dlouho lámat hlavu.
 Tady mám již dvě vrstvy laku.

Všem Nude královnám
xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat