pondělí 14. března 2016

Top or not | únor 2016

Ahojky, co bylo v únoru top a co oproti tomu ne?

BEAUTY
tento měsíc se mi nejvíce zamlouvalo čištění pleti pomocí micelární vody od Garnieru, která krásně čistí a hydratuje. Dále jsem se o sovu pleť starala pomocí medu a jemného kartáčku na zuby více zde .

Dále mě velmi nadchla řasenka L´oreal volume million lashes (zelená). Sice mi chvilku trvalo, než jsem si na ní zvykla ale rozhodně nelituji. Její konzistence i kartáček jsou super. Řasy jsou po ní delší, hučí a vypadají jako umělé( s dvěma vrstvami). Ne moc samozřejmě, pro mně je to velmi žádoucí efekt.
Takže pokud Vám vyhovují umělá kartáčky a chcete dodat délku a objem Vašim řasám, vyzkoušejte tuto řasenku.

FASHION
v této kategorii nemám nic konkrétního, co bych vyzdvihla, jen mou klasiku. Zlaté řetízky, náušnice, prstýnky, vysoké rifle, crop topy, svetry, tílka a cardigany. K tomu podpatky, prostě moje klasika, kterou miluji.

FOOD
v únoru jsem si oblíbila kukuřici v plechovce se zelenými fazolkami, jen tak osmahnuté na másle. A také teplé jahody s Nutellou.

ZÁBAVA
díky mé kamarádce, jsem se dostala do Třeboňské BESEDY, kterou jsem si naprosto zamilovala. Pokud bydlíte poblíž, rozhodně tento klub vyzkoušejte.
Dále jsem stihla zkouknou celý seriál Ranč u Zelené sedmy a Třetí patro. Oboje stoprocentně doporučuji. Především Ranč, který je pro mne jako zpátečkou do dětství a niky neomrzí.
Písnička/y odkaz
a pak je tu ještě jedna písnička, která mi furt hraje v hlavě a bohužel nevím její název. Zpívá se tam něco jako up and down and down and round... she looking around...booty way(where you) out. Ano velmi podivné a nejspíš i špatně, ale kdyby někdo věděl, o jakou písničku se jedná, dejte vědět.

xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat