čtvrtek 19. května 2016

Domácí alá Acai bowl

Krásné ráno,
v poslední době se s recepty a fotkami teď už velmi populárních ACAI BOWL roztrhl pytel.
A tak jsem si začala zjišťovat, jestli se dá tato pochoutka koupit někde v Českých Budějovicích, bohužel kde nic tu nic. Pouze mražená směs se dá koupit v Albertu.

Takže pokud byste někdo věděl, zda se originální Acai bowl připravuje v nějaké zdejší například kavárně, rozhodně dejte vědět. (ČB)

Rozhodla jsem se tedy udělat si svou vlastní misku a jak je již u mně známo rozhodně to není ten samý recept jako dělá každý.
Jelikož jsem milovníkem jahod, tak právě jahůdky #holčičkajahodová jsou hlavní ingrediencí.
Co budete potřebovat?
  • Jahody, já použila mražené, ze zahrádky (množství samozřejmě opět podle oka, chuti a množství, kterého chcete připravit)
  • jeden menší banán
  • chia semínka, mandle, půlku banánu, kokos, oříšky, mák, skořici... cokoli co Vám chutná na dozdobení
Jak na to?
Stačí na kaši rozmixovat jahody a banán.
Toť vše.
Nakonec jen misku dozdobíte. Na to použijete právě ingredience, které Vám chutnají nejvíce. Doporučuji banán na kolečka, mandle, kokos, chia semínka a oříšky či sušené ovoce.

Přeji dobrou, zdravou chuť a pokud tento recept připravíte, rozhodně mě v něm označte na Instagramu @tynkka_kubesu
xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat