středa 4. května 2016

Hodně v jednom

Ahoj všem, bohužel jsem v posledním měsíci a víc nebyla vůbec aktivní, dneska se to ale změní. Přicházím se shrnutím všeho co se stalo a stojí za zmínku.
Nejdříve bych chtěla říci, že jsem byla nemocná, měla plnou hlavu z prvních jízd v autoškole, propadala z matiky, sháněla praxi, a doháněla všechny známky. Bylo toho prostě dost.
Naštěstí jsem se z toho všeho již vyhrabala!

Takž mohou směle začít s dnešním povídáním, to víte mám toho dost na srdci ale vůbec nevím jak začít.
Všechno se jedná buď uplynulých akcí, zážitků, nakupování, cvičení, jídla, a moderní techniky. Stejně jak jste u mne již zvyklý.
Nebudu to brát časově posloupně ale spíš po částech takže začnu tedy těma akcema.

Spolu s kamarády jsem byla opět v Třeboni v Besedě a smozřejme zážitek velkej to je jasný, alkohol tekl proudem, ostatně jako vždy. Btw také máte po každé akci vždy milion videí, za které se stydíte ale niky je neodstraníte protože víte, že za pár měsíců i let se jim zasmějete a budete na to v dobrém vzpomínat?
Dále jsem navštívila koncert Mandrage a bohužel musím říct, že tentokrát jsem byla zklamaná. MILUJU jejich starý fláky typu Kapky proti slzám, Punk rock song, Hledá se žena či Mechanik (což už není tak retro já vím) ale to co předvádí v nové desce se mi vůbec nelíbí...
Nakonec i když mám dojem že to bylo ještě před Besedou...hmm jsem byla na koncertě IneKafe a to jak s oblibou říkám je prostě jiný kafe, ale líbí se mi to.
A pak přišly čarodějnice, což není tak dávno. Spolu s kamarády to skončilo tak, že jsem vypitou flašku Bohemky postavili před obecní úřad a drogerii. Dále jsem měla díky své drahé přítelkyni úplně zaspamovaný snapchat, podivnými fotkami, za které vděčím tomu "nevinnému perníku", který jsem ukuchtily, jak správný čarodějnice.
 Trochu neprofesionální fotky no.

Ani jsem to neplánovala a dostala se k snapchatu, s čím souvisí i to, že se mi rozbil telefon a pořídila jsem si nový --> Huawei G8.

Všem ho doporučuji, jsem s ním naprosto spokojená!!! Je krásný, lehký, skvěle fotí, je rychlý, a má velké úložiště.
S tím souvisí i to že jsem si konečně pořídila Instagram a Snapchat.
Na obou aplikacích jsem velmi aktivní a již i velmi závislá, takže pokud chcete koukněte na Instagram--> tynka_kubesu
Snap--> tykka_kubesu
Za uplynulý měsíc jsem spolu se školou navštívila Karlovy Vary, ve kterých jsem nikdy nebyla a jsem velmi ráda, že jsem měla příležitost je navštívit.
Vary jsou nádherné svojí ruskou architekturou, kolonádami a rozkvetlými parky. A samozřejmě oplatky jsou nutností. Takže lidi vyražte do Varů na oplatky, železnou vodu a krásami města.
Tyhle školní výlety mi vždy dodají sílu a dobrou náladu, protože se vždy více sblížím s ostatními spolužáky a poznám nová místa.
Dokonce i moji rodiče vyrazili v dubnu na 3 denní výlet do Českého ráje, který jsem jim spolu s bráchou pořídila k Vánocům. Zájezd byl objednán přes Slevomat a naši si ho nemohli vynachválit.
Jídlo vynikající, ubytování pěkné, krásná příroda, hrady, zámky, hory, rybníky, louky, turistické stezky a i cykloturistika to vše v jednom.
Hotel Paradis a Restaurace Divizna Turnov

Dalším bodem dubnového programu bylo pasování na čtvrťáky. Takže mi můžete pogratulovat jsem ofiko 4ák.
Ovšem to co nám udělali nebylo vůbec pěkné poslepu jíst hnusy, dávat si panáky kečupu s octem nebo co to bylo a mokrou hlavu strkat do mouky, to není milé. Příští rok se mají drahoušci na co těšit.

Jídlo a pití? Já jsem velký jedlík, ale teď mě nijak nenapadá, že by mě něco extra zaujalo, až na tyto dvě pitíčka ty jsou fakt #yummy !

Teď je na řadě má shopping manie, která byla opravdu solidní.
H&M - rifle do pasu jsou moji miláčci




           - s blížícím se létem jsou kraťasy nutností
           - a tanga mojí klasikou (taky nechápete proč, když si kupujete kalhotky dostanete k tomu i knihu v podobě toho, jak prát v milionu jazycích :D)

YOINS z tohoto e-shopu jsem si objednávala poprvé a rozhodně ne naposledy
- šaty ze skvělého letního materiálu
-  sexy tričko, které se hodí k mým kalhotám do pasu a plus dělá skvělou postavu
- padnoucí overal
vše v dobré kvalitě a odpovídající všem popisům, vřele doporučuji. Dle mého názoru se vyplatí objednávat až pokud si vyberete do cca 900 kč, protože poté je poštovné zdarma.
Já ještě čekám na jeden overal a nemohu se dočkat.
ALLIEXPRES
z Ali jsem si toho naobjednala hafo, nic z toho mi ale ještě nepřišlo, samozřejmě Vám pak vše ukážu a podám podrobné informace.
Jen vás navnadím tím, že čekám na: dva kryty na mobil, neviditelnou podprsenku (drží bez ramínek i bez zapínání vzadu, prostě jakoby jste žádnou neměli), dva náramky, metalické tetování, umělé řasy, spodní prádlo, beauty blender a určitě si ještě objednám hodinky a takovou tu černou masku, která by měla vytáhnout všechny černé tečky. Po ní toužím už snad od září.

Nakonec jsem si ještě pořídila dva laky na nehty jeden bezbarvý z Maxáče (Maxihit) a pak červený od Sally Hansen (all fired up), doporučuji.
Lopuchovou vodu proti vypadávání vlasů, dm dorgerie.
Novou Maybelline řasenku, se kterou nejsem moc spokojená a dokonce i vitamín E, který by měl pomoci k hezčí kůži, pleti, nehtům, zbavit Vás stresu a pomoci se svaly. Samozřejmě to asi nebude tak horké, ale proč by ne.


Taky se musím přiznat, že jsem vůbec necvičila a to se musí změnit, takže najíždím opět na střídání posilování a běhání #sexydoplavek
nebo alespoň nestydět se v nich.

Přijde Vám, že čas utíká hrozně rychle a všem Vašim kamarádkám se daří s klukama a jen Vám ne? Protože já to tak mám v obou případech, chce to trochu štěstí nebo alespoň zpomalit čas.
Vše se ale musí brát pozitivně, především, když je jaro a každý je svého štěstím strůjcem.

Přeji krásný den a
xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat