pondělí 16. května 2016

Week in pictures

Týden jsem začala jahodovou ACAI BOWL, jejíž recept brzy přijde. A již teď mohu říci, že jsem si ji nedělala naposledy.
 Ve Fann parfumerii mě velmi zaujal tento tekutý rozjasňovač (Lumi Drops, Vanilla), asi si ho budu muset pořídit.
 Slyšeli jste někdy o vůni v pěně? Zní to zajímavě, tu budu muset asi taky vyzkoušet, pokud mi bude nějaká vonět.
 Zamilovala jsem se do smoothie, džusíků a různých pitíček, které najdete vždy v obchodech u ovoce a zeleniny. Na tomto mě zaujalo, že výrobce ukazuje, kolik pomerančů a jahod spotřeboval na jeho výrobu. Nevím, zda je to pravda ale pitíčko (já tomu tak říkám) obsahovalo opravdu hodně semínek a dužiny, plus chutnalo opravdu výborně. Ostatně jako všechny.
 Také se Vám to stalo, že Instagram zablokoval/odpojil/vymazal Váš účet. Chtěli po mne abych jim odeslala nějaké kódy a fotky, aby mohli ověřit, zda mi mohou účet vrátit, ale stále nic. Máte s tím zkušenost? Dejte mi prosím vědět. Jinak můj nový instagram je tynkka_kubesu, po týdnu jsem si založila jiný no, protože moc nevěřím v to, že mi ho vrátí. Plus jsem na pátek 13 rozbila zrcadlo!!!
Jinak můj snapchat je tynkka_kubesu, též.
Nejlepší donut z Albíka (plněný jemnou jablečnou směsí a hrozně moc pocukrovaný awww), plus jahůdky. Dokonalá kombinace

Ať máte krásný týden
xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat