středa 8. června 2016

2 weeks in lots of pictures plus tip to trip

 Jako správný studen, alkoholik jsem předposlední týden své praxe zašla na party a to hned dvakrát. Ve středu a poté v pátek. S kamarády je zábava vždy, hlavně když si plánujete, že vyrazíte na gay party najít spolužákovi chlapa ale nakonec skončíte u slaďoučkých koktejlíčků v Pradoxu.
 No a o 48 hodin později...moje milované Daiquiri
 Na konci týdne jsem vyrazili s rodinkou výletit na Plešné jezero. Sice jsem od toho takzvaného jezera čekala víc, hlavně co se týče velikost ale jinak byl výlet velice krásný. Procházet se s rodinou v přírodě, fotit, smát se, čerpat novou energii a pozitivní mysl se vždy hodí. Navíc se u toho spálí í nějaké ty kalorie.
 Česká příroda je opravdu dokonalá, jen škoda, že v okolí jezera je dost vidět ničení stromů kůrovcem.
 Schwarzenberský kanál, plný průzračné vody a pstruhů.
 Mini vodopád.
 Pokud se na Plešnák vydáte pěšky, nezapomeňte kousek za Nocovištěm odbočit na kamenitou stezku, která Vás k jezeru dovede. Asfaltka tam vede také ale je pro kolaře, tudíž delší.
 Tady už je jezero.
 Poslední týden mé praxe jsem se vydala na průzkum H&Mka a vybrala si modro-bíle šaty, které vidíte na obrázku, body spolu se sukní.
 Víkend byl k nakousnutí a tak mě sestřenky vytáhly na zmrzku. A řeknu Vám, není to správná výprava, když spolu nefotíme přírodu.
 Nakonec pro Vás mám tip na super zdravou a sladkou svačinku. Jablko posypané trochou skořicového cukru je prostě mňaminka.
xoxo
Pro více fotek koukněte na můj instagram @tynka_kubesu nebo @child.of.90

Žádné komentáře:

Okomentovat