úterý 28. června 2016

Domácí banánová zmrzlina

Ahoj všem,
včera jsem brousila instagramem (@tynka_kubesu, @child.of.90) a co jsem neviděla video recept na domácí banánovou zmrzlinu a tak jsem ho musela hned vyzkoušet (to bych nebyla já). Navíc jsem si vzpomněla na můj dřívější článek o banánovo-čokoládových špízech s mandlovým máslem. V tomto případě byl banán po zmražení výborný.

Sice to není přesně to samé jako ve videu ale tím lépe.
Přidala jsem totiž trochu z té mé kreativní aneb dej tam to co se ti líbí mysli.

Zmrzlina je zcela domácí, bez jakýchkoli umělých látek a cukru. Vše je prostě 100% přírodní, takže vhodné úplně pro každého.
Navíc je tento recept jednoduchý a velmi dobrý, věřte, že hned jak ho vyzkoušíte nebudete banánovou zmrzlinu chtít ani u Itala.
Já použila jen banány a skořici (na fotkách), jak jsem zmrzku připravovala i s nutellou a burákovým máslem!

Takže co budete na tuto pochoutku potřebovat??
  • banány, množství je na Vás, záleží na tom, kolik zmrzliny chcete připravit
  • skořici, muškátový oříšek, vanilkový extrakt (cokoli dle chuti, já použila vše ve špetkách a půlky čajové lžičky)
  • pokud rádi hřešíte můžete použít i mandlové máslo, Nutellu či burákové máslo, můj dokonalý nápad, no jo asi ráda hřeším
  • nakonec něco k tomu, či na dozdobení jako například oříšky, skořici, banány, jahody, čokoládu (buď rozpuštěnou nebo i nastrouhanou)

Jak na to?
Nejdříve si vezměte banány, nakrájejte je na kolečka a dejte do mrazáku na 3-5 hodin.
Poté, až budou banány zmrzlé dejte je do mixéru a přidejte ingredience, které se vám líbí. Dokonce nemusíte přidávat žádné z nich.
Já v tomto případě přidala trochu skořice a velmi málo muškátového oříšku, nakonec i půlku lžičky vanilkového extraktu. Pokud se chcete řídit mého nápadu a přidat např. Nutellu, Mandlové či burákové máslo, přidávejte podle chuti cca 1-3 lžíce, samozřejmě záleží i na počtu banánů. Musím říci že mou nejoblíbenější variantou je ta z mandlového či burákového másla <3 vyzkoušeno, potvrzeno!!!
Po přidání Vámi zvolených "dochucovacích přísad" stačí vše je rozmixovat do tuhého, tekutého stavu.
A je to! Můžete jí dát ještě zmrazit ale nemusíte.
Nakonec už jen nandat a popřípadě dozdobit oříšky, rozpuštěnu čokoládou, jahodami, banány a posypat trochou skořice

Opravdu doporučuji tuto ňaminku vyzkoušet je to zdravé, rychlé a levné.

Přeji dobrou chuť a
xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat