neděle 26. června 2016

Internetové nákupy

Ahoj všem,
květen byl měsícem kdy jsem se plně oddávala internetovým nákupům, především z Aliexpressu (samozřejmě), a také již konečně přišla celá má objednávka ze stránky Yoins.
Dále jsem trochu nakupovala i v kamenných obchodech, především v mém milovaném H&M a také v drogériích.

Začnu od Aliexpressu
 Fakeový beauty blender za deset korunu, který funguje skoro na stejné úrovni jako ten originální. Dva krásné náramky za pár kaček.
 Umělé řasy, které rozhodně nedoporučuji!! Jsou hrozně nepříjemné na očích, já v nich nevydržela ani minutu možná jen pár sekund.
 Dvoje velmi kvalitní hodinky, které byly i s baterkou, dva kryty na mobil. Jeden gumový s sbýlým vzorem a druhý třpytivý.

 Stojánek/držátko na náušnice, a prstýnky aneb konečně je mám kde a jak pořádně skladovat.
 Dál jsem si pořídila ještě organizér/stojánek na rtěnky, se který jsem taktéž velmi spokojená.
 No a nakonec metalické tetování, které je na léto jak dělané. Sice to není takový boom jako loni, ale stále se mi velmi líbí.
 Páni málem bych zapomněla ještě na tuto zázračnou, samozdržící podprdu, která se mi bude hodit k velmi odvážnému overalu z Yoins.


Stránku Yoins, stejně jako Aliexpress Vám mohu vřele doporučit. Věci jsou kvalitní a bez problému přijdou, jen po trochu delší době než z Česka.
Věci vypadají opravdu přesně jako na obrázku, jsou z pěkného materiálu a i rozměry přesně sedí.
 Toto tričko pravdu mi-lu-ju, je krásně řešené, kvalitní, sedí a jinde jsem ještě podobné neviděla.
 Tento overal dělá velmi pěnou postavu, ovšem je z trochu jiného materiálu, než jsem očekávala. Ale vůbec mi to nevadí, přirovnala bych ho ke kvalitní chladivé šusťákovině.
 Šaty s holými zády, které se zavazují kolem krku jsou skvělou volbou třeba a pláž. Materiál je naprosto dokonalý, tak hebké a vzdušné, příjemné šaty jsem nikdy na internetu a možná ani v obchodech nesehnala.
Nakonec tento ovaral, do kterého jsem se jako správná milovnice právě overalů totálně zamilovala dělá taktéž krásnou postavu, je příjemný s holými zády. Odpovídá fotografii, ovšem výstřih je tak hluboký, že je v něm vidět každá podprsenka. Navíc mě osobně je vršek tak volný, že bez ní si to nemohu dovolit.
Právě proto jsem ráda, že existují takzvané neviditelné podprsenky. Jednou jsem si objednala i já, tu jste mohli vidět výš. Ještě jsem si tyto věci na sebe ale nevzala, počasí je pro mně stále furt chladné.

Teď už nákupy z kamenných obchodů

v HM jsem si koupila tyhle boží šaty, které se skoro nikomu nelíbí, ale já se do nich opravdu zamilovala. Jsou sice dlouhé ale mají na každé straně rafinované rozparky, krásně sedí a jsou velmi příjemné.
Spolu se šaty jsem si z obchodu odnesla i toto body. To je taktéž velmi pěkné jen má jednu malou vadu. Zapínání je moc široké a po delším nošení mi to bylo velmi nepříjemné.
Zjistila jsem ovšem že tyhle bodíčka hezky tvarují postavu, takže si budu muset pořídit jednodílné plavky.

A v drogérií jsem ulovila...
samozřejmě laky na nehty, neonové od Dermacolu (růžový03 a žlutý21), červený od Sally Hansen (505) jsem dostala v časopise. Na rty jsem si pak za 45,-- ze slevového stojánku ro Rossmanuu pořídila jambo tužku na rty Colour Rush v odstínu 300 viva violet.
 Jako poslední tu mám ještě menší cross body kabelku za 300 z C&A.

xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat