úterý 28. června 2016

Jahodovo-mátová liomáda

Ahoj všem,
před pár dny nám domů teta přinesla jahodovou mátu. Osobně jsem vůbec nevěděla, že něco takového existuje. Ale tak proč by ne že?
Hned jak jsem jeden lísteček ochutnala uvěřila jsem tahle máta chutná opravdu jahodově.

No a co mě jako první napadlo, bylo to, že si udělám jahodovo-mátovou limonádu.
Všechny ingredience jsem opět volila podle chuti a oka, tak jak je u mně již známé.
Limonáda se dá pít jak teplá(bez bublinek) tak studená s ledem a sifonem.
Co budete potřebovat?
  • Mražené jahody (samozřejmě můžete použít i čerstvé)
  • mátové lístky (já použila ty jahodové ale obyč máta je také skvělá)
  • 2 velké lžičky medu (jsem použila na své množství já a bylo to akorát)
  • sifon buď z petflašky nebo ze Sodastreamu
  • džbánek
Jak na to?
Je to prosté stačí si do mixéru dát jahody, med, a mátu. Vše podle chuti a množství, které chcete udělat.
Tyto ingredience rozmixujete do hladké kaše a dáte do konvičky nebo džbánku.
Zalijete trochou teplé ne vařící vody a promícháte.
Následně dolijete zbytek sifonem a opět důkladně promíchejte.
Nechte limonádu na chvíli vychladit v ledničce a podávejte s ledem.

Garantuji Vám, že si pochutnáte stejně, jako byste si takovouto limonádu dali za 80 korun v kavárně. Je to příjemné osvěžení na léto i na dobu, kdy se jako já díváte na hokej a nemůžete uvěřit, jak to tam těm Norům sázíme.

Pokud byste chtěli připravit teplou variantu nepoužívejte sifon ale pouze rozmixovanou směs zalijte horkou vodou jako na teplý ne však vařící čaj.

Přeji dobrou chuť a
xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat