čtvrtek 28. července 2016

Dovolená na Slunečném Pobřeží

Ahoj všem, minulý týden jsem strávila v Bulharsku, ve velmi slavném letovisku Sunny beach.

Začnu úplně od začátku a to na letišti, osobně jsem seděla v letadle poprvé i na letiště Václava Havla jsem zavítala taktéž poprvé a musím říct, že vše šlo krásně hladce a bylo přehledné, takže se není čeho bát.
To samé již v samotném letadle let byl krátký a bezchybný, i počasí přálo. Letušky velmi příjemné, co mi vadilo bylo to, že i vodu si na kratší lety musíte kupovat za 50 korun. Zadarmo není bohužel nic. Ale dá se to bez ní tu hodinku dvě přežít.
Na zájezdu jsem byla se svojí mamkou a bráchou na 8 dní, z čeho jsem první den přijeli v šest hodin večer, dalších 5 dní jsem si užívali slunce na pláži (každý den bylo cca 30 stupňů, ovšem na pláži byla větší zima, jelikož od moře fouká osvěžující pro mně studený vítr celý den, moře je pak častěji teplejší než vzduch), sedmý den jsem vyrazili na pěší výlet do nedalekého historického městečka Nessebaru, kam se dá dojet i vláčkem nebo autobusem.
No a osmý den jsme již v 13:00 odjížděli na letiště. Tudíž vše uteklo velmi rychle.
Všichni tvrdí, jak je to v Bulharsku levné..no já osobně bych řekla, že jediné, co je tam levného je oblečení na tržnici, některé jídlo ve fast foodech a obchůdkách, jako například kebab, hranolky, palačinka. Lístky na hromadnou dopravu, aquapark a alkohol jsou také za dobré ceny.
Ale to je tak vše, restaurace, zmrzlina, slunečníky a lehátka jsou dle mého předražené.
Například již zmíněná zmrzka stojí sice okolo 2 leva ale za 100 gramu, tudíž pán prodavač Vám nabere hodně, vy se těšíte jak vyděláte, pak to dá na váhu a ve finále 6 leva. Což je 6*15.

Lidí je pobřeží opravdu hodně, převážně na plážích, kde si musíte vybrat to správné místo. Třeba i 20 minut chůze, jelikož na plážích i ve vodě jsou tyto chaluhy....především pak v centru.
Voda je jinak čistá, s menším počtem medúz, které nic nedělají. Lidé je ale zabíjeli, vždy jsem měla chuť jim pořádně vynadat, bohužel ale neumím rusky ani německy.
V noci se celkem rodinné středisko změní v jednu obří diskotéku a tržnici plnou mladých lidí, kteří si sem přijeli užívat alkoholu a ostatních hrátek.
Na tom se opravdu hodně vydělává bych řekla ale co je moc je někdy moc.
Již od rána dělají na každém rohu obří proma různých akcí a pak večer oblbnou spoustu lidí a vedou je jako zvěř do klubů.
Osobně si nemyslím, že je to něco nebezpečného, čeho byste se měli bát ale někdy to výrostci opravdu přehání. Především pak okolo té jedné hodiny ranní.
Ovšem když to máte v hlavě v pořádku a jedete se tam bavit, nic se Vám nestane.
cosestalovsb
toto je show, vytvořená brity..osobě jsem to nezažila, ale z venku jsem viděla to, co jsem Vám popsala výše. Zevnitř vidíte sami ve videu, co se tam děje ale dle mého názoru je to přehnané, přeci jen je to show.
Nemyslím si, že je nutné toto dělat, aby jste si užili léto, možná jednou až třikrát za pobyt, ale každý den, to opravdu ne.
Navíc tito lidé to mají jako práci, což bych celé léto taktéž nevydržela nejspíš.

Bydleli jsme v hotelu Karlovo***
mohu ho jen doporučit, jediné čeho jsem měla na konci týdne již po krk bylo to jejich  jídlo, byl velmi ale velmi malý výběr maximálně na **, jídlo se jíst dalo ale ve finále jste rádi, že už si budete moci dát něco doma. Chutě byli rozmanité a dobré, ale z něco nám také nesedlo a měli jsme břichaboli, což se mi nestalo nikdy v životě.
Personál byl příjemný, pokoje hezké, moc často se neuklízelo, bazén, okolí hotelu i samotný hotel byl v pořádku a pěkný.
Jen mají zdejší lidé asi jinou představu o 150m od pláže, spíš to bylo tak 450m plus další 15 minutová chůze na čistou "bezchalužnou" pláž.


Co mohu doporučit???
  • Nessebar aquapark
  • jído ve stancích je nejlepší vzít si na pláž, restaurace ne
  • alkohol
  • party
  • nakupování oblečení na tržnici
  • výlety po okolí i do Istanbulu jsou levné
  • moře krásné ----> obří vlny, zábava pro každého, vstup do vody je velmi ale velmi pozvolný, po pas to máte cca i po 50 metrech
  • písečné pláže super, pokud si najdete tu svou, ve vodě i na pláži jsou malé mušličky, které si můžete přivézt domů
  • zábava i pro malé děti například zvířata (papoušci, hadi, krokodýli atd.), mega obří pouť
Co nedoporučím???
  • chodit na obědy do restaurací
  • vybírejte hotel podle koupelny, některé z nich jsou opravdu nechuté, také podle toho kde je, někdy je vzdálenost od moře smyšlená
  • místo je velmi rušné, takže žádná klidovka
  • chaluhy jsou na pláži velmi často a skoro všude
  • na některých místech je pláž znečistěná
  • v obchodech Vás mohou obrat o pár leva (měna)
  • uklízečky v hotelech dělají výměnu ručníku a doplnění toaletního papíru každý druhý až třetí den
  • letiště v Burgasu je naprosto příšerné
Jinak se mi v Sunny beach líbilo, zajela bych si tam ještě jednou, tentokrát s přáteli za zábavou ale nic tak extrémního jako ve videu výše.
Po třetí bych tam ale již nejela.

xoxo
více na instagramu https://www.instagram.com/tynka_kubesu/ a snapchau tynkka_kubesu

Žádné komentáře:

Okomentovat