středa 6. července 2016

Last days of school in pics & summer can start

Čauky, v posledních školních dnes jsem se již naštěstí nemusela věnovat učení, tudíž jsem si konec roku užívala jako královna. Všechno to začalo školním vodáckým výlet. Jeli jsem z Vyššího Brodu do Boršova a všichni si to náramně užili.
 Všem vřelo doporučuji si řeku s kamarády či s rodinou sjet, je to velmi příjemná záležitost, při které si užijete spoustu zábavy.
Jen ceny jídla a pití v kempech nejsou zrovna nejideálnější. Přibližně 40 Kč za hranolky nebo párek v rohlíku mi přijde přehnané. A úplným vrcholem bylo to, že jsem se celu dobu těšila na pořádnýho langoše nebo obyč Burgera a ono nic. Jen samá svíčková, kuře s rýží nebo malé a předražené pizzi a samžák no. Upřímně na vodě ve vedru si můžou svíčkovou z pytlíku strčit někam ještě k tomu když jí je málo a stojí přes 120 korun.
Ale i tak mi výlet stál za to. :)
Hned po vodáckém dobrodružství, kdy jsem se krapet opálila jsem musela naběhnout do Duglasu a začít vybírat perfektní letní tekutou rtěnku. Toto jsou moji NYX favoriti:
V pátek po vysvědčení to ty naše samé jedničky  museli jít řádně oslavit.
S teplem jsem se zamilovala
A vyrazila s kamarádkou na oběd do Husy, i když mám furt chutě na toho vysněnýho langoše.
 S příchodem prázdnin a většího volna jsem začala zkoušet nové recepty jako například jahodový koláč a nebo tyhle super vanilkové cookies.
 Maska proti černým tečkám, která nic nedělá, o té se brzy dozvíte.
 xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat