pátek 8. července 2016

Nové i staronové | červen 2016

Ahoj Všem, v měsíci červnu jsem si toho moc nepořídila, ale i tak tu pro Vám pár věcí mám.
Začnu kouskem z H&M, který miluju asi nejvíc z toho všeho a je jím tento krásný vzorovaný overal za 400Kč ve slevě. Je z tvrdého pěkně tvarujícího a kvalitního materiálu. Když se na něj na první pohled zadíváte, můžete si říct, že je ošklivý ale mě přirostl k srdci hnedka. Sice to není pro každého ale pro mně je prostě top. Opravdu dělá super postavu, ozvláštní Vás a mají ho i v černé nebo kytkaté variantě.

Dále jsem si pořídila nové sandálky na podpatku z CCC, jsou krásné ale já osobně v nich nevydržím. Měla jsem je na party a po 5hodinách jsem už stěží chodila a to mě čekaly ještě další dvě. Ovšem jsem vše přežila a snad si je malinko vyšlápla.

Nakonec tu mám pár beauty produktů, na které se recenzi dozvíte již brzy.
Balea sprej na kudrny
Panete sprej na poškozené vlasy, především konečky
a dva laky na nehty
Posledním mým nákupem byl "vzorek, miniaturka" této masky na vlasy od Balea.
xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat