pondělí 11. července 2016

Top or not | červen 2016

Ahoj Všem,
dneska se zaměřím na všechny top a not věci za měsíc červen.

V DMku jsem se zastavila za červen párkrát, tudíž tu mám několik beauty produktů, které stojí za zmínku.
Začnu od Spreje na vlasy od značky Pantene (Instant repair spray Panetene Pro-V). Tento přípravek by měl okamžitě zregenerovat vlasy. A musím říct, že po jeho aplikaci jsem hned na první pohled a dotek zjistila, že je to tak. Samozřejmě žádný největší to není, avšak rozdíl je vidět a právě na léto, kdy jsou naše vlasy velmi namáhané je tento sprej dokonalý.
Stačí protřepat a buď na vlhké nebo suché vlasy nastříkat, respektive do jejich délek od prostředka vlasů ke konečkům.
Dále tu mám pár věciček od mojí oblíbené značky Balea.
Locken power spray neboli sprej na kudrnaté vlasy, by měl kudrny zpevnit, dodat jim tvar, pružnost, lehkost atd. prostě vše, čím chcete aby vaše vlásky byly. Ovšem oproti spreji od Pantene tento od Balea nic nedělá. Dopotřebuji ho, aby se neřeklo, ale Vám tento sprej bohužel nedoporučuji.
Posledním produktem na vlasy byla miniaturka masky na vlasy broskev a kokos, taktéž od značky Balea. Maska je pro namáhané vlasy, které má zregenerovat, dodat jim "šťávu" a zabránit vysušování či krepaťení. Na obalu uvádí že je na 1-2 použití, já ji použila již dvakrát a stále mám zásobičku alespoň na jedno umytí. A to jsem při předešlých použitích opravdu nešetřila.
Tato verze stojí 20Kč a rozhodně stojí za vyzkoušení, jelikož jsou po ní vidět výsledky. Jo a mají i jiné druhy.
Jako správný milovník léta jsem si musela koupit tělové mléko se třpytem. Je taktéž od značky Balea, příjemně voní, hydratuje také pěkně, od slibovaného třpytu jsem čekala mnohem víc ale nevadí, trochu toho lesku a třpytu tam je.
Jednou jsem ho dokonce zkoušela dát na tvář jako rozjasňovač a ano fungovalo to, i když jen minimálně, pak jsem přes něj dala ještě malinko stínu na oči od Essence (který používám jako rozjasňovač již nějaký ten pátek) a výsledek byl velmi uspokojivý.
Nakonec tu mám na zhodnocení pěnu na holení, překvapivě taktéž od Balea a u ní nemohu jinak než ji doporučit.
Sice je trochu horší ji nanášet neboli "napěni ji" ale ve finále se to dá, jen musíte mít nohu ani ne mokrou ani suchou. Pak to jde samo a velmi dobře. Výsledek je taktéž skvělý.

V červu pro mě byly top i laky na nehty a to v neonových odstínech.
Dermacol 21 Neon Rio a 03 Neon Pink
Pozor! pod tyto laky dejte bílý lak a až poté lakujte neonově! Barvy tak krásně vyniknou. Na obrázku mám nehty namalované už asi pátý den a stále drží. Právě na koncertě Pala Habery se jejich "neon" dal krásně vyzkoušet.

07. 06. 2016 nás českobudějovičáky poctil svou návštěvou sám Pavol Habera, byla jsem na jeho koncertě společně s mamkou a sestřenkou a nemůžeme si jej vynachválit.
V červnu jsem jak blázen přes jeden celý víkend zkoukla celý seriál od MTV Faking it! Je to seriál pro mládež z prostředí střední školy, kde je lepší být "jiný", proto začnou dvě kamarádky kvůl popularitě předstírat že jsou lesbičky (samozřejmě být gay, mezipohlaví, trasgenert a tak dále je dle mého názoru naprosto normální, ale někteří lidé to tak neberou, právě proto je tento seriál o tom o čem je učí ostatní přijmou to co se zdá být jiné).
Jedná se o komediální seriál, který jak už jsem u MTV zvyklý je trochu odvážnější, jedna epizoda trvá 20min.
Prostě taková oddechová kravinka, které potěší. Já jsem si na ní zlepšovala svou angličtinu. Některé epizody jsou bez titulků (ale nebojte mluvené je to velmi jednoduchou angličtinou).
Posledním plusem tohoto seriálu je to, že v něm hraje spousta pěkných herců jako například Gregg Sulkin.

Ve svém playlistu jsem se nechala ošálit trochou nostalgie a jelikož se blížilo léto, tak jsem celý červen poslouchala písničku Summer - Calvin Harris https://www.youtube.com/watch?
Dál mi v hlavě hrála i tato pecka - https://www.youtube.com/watch?v=ebXbLfLACGM

xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat